preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija

 > Naslovnica
Vijesti

UČENICI OSMIH RAZREDA SUDJELOVALI U ONLINE KVIZ-NATJECANJU

Autor: sunčana lelkić, 16. 5. 2022.

Koliko poznaješ Hrvatski Sabor?

Ove su godine naši učenici osmih razreda sudjelovali u online kviz-natjecanju Koliko poznaješ Hrvatski sabor?, koji svake godine organizira služba za građane Hrvatskoga sabora.

 

Ciljevi su ovoga edukativnoga programa, za učenike osnovnih škola, provjeriti koliko učenici znaju o Hrvatskome saboru i njegovoj ulozi u povijesti hrvatskoga naroda te potaknuti najmlađe na učenje o ulozi Sabora u samostalnoj i suverenoj Republici Hrvatskoj od konstituiranja prvog demokratskog višestranačkog Sabora 30. svibnja 1990. godine do danas.

U natjecanju su sudjelovali učenici Eugen Cikač (8.a), Samuel Cinkuš (8.b) i Jana Hosni (8.a). Oni su u informatičkoj učionici istodobno rješavali kviz u elektroničkome obliku.

Kviz se sastojao od 30 pitanja: 15 je pitanja o djelovanju Hrvatskoga sabora do 20. st. i u 20. st. do 1990. g., a drugih je 15 pitanja o djelovanju Hrvatskoga sabora od konstituiranja prvog višestranačkog Sabora 30. svibnja 1990. g. do danas. Za rješavanje kviza učenici su imali 30 minuta.

U natjecanju je sudjelovalo 58 škola, a naši su učenici postigli 34. mjesto.

 

Martina Sedlar, učiteljica Povijesti

 




VOZNI RED AUTOBUSA

VIRTUALNA KNJIŽNICA

           

VIRTUALNA IZLOŽBA

KADA U KNJIŽNICU?

RASPORED INFORMACIJA


ŠKOLSKO ZVONO

ŠKOLSKI JELOVNIK

KALENDAR RADA

Kalendar rada

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

KALKULATOR

E-DNEVNIK

     

     

KORISNI LINKOVI

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 1. 2018.

Ukupno: 239915
Ovaj mjesec: 2859
Ovaj tjedan: 497
Danas: 7
CMS za škole logo
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija / Školska 7, HR-42214 Sveti Ilija / os-vnazor-svetiilija.skole.hr / skola@os-vnazor-svetiilija.skole.hr
preskoči na navigaciju