2014-11-18 21:36:19 SAT POVIJESTI IZ VUKOVARA – DAN SJEĆANJA NA ŽRTVU VUKOVARA 1991. GODINE „Plači, mili Zadre moj“ „Vjerojatno bih odustao i od sebe sama, ali ne mogu. Jer, tko će ostati ako se svi odreknemo sebe i pobjegnemo u svoj strah? Kome ostaviti grad?“Siniša GlavaševićU povodu obilježavanja 23. obljetnice pada Vukovara, sudjelovali smo u projektu „Sat povijesti iz Vukovara“. Osmero učenika naše škole u pratnji učiteljice povijesti Martine Sedlar i naše ravnateljice Anđelke Rihtarić 17. je studenoga sudjelovalo u ovogodišnjoj videokonferenciji. Uz učenike naše škole s nama su u dvorani FOI-a u Varaždinu bili i učenici I. osnovne škole Varaždin te učenici Osnovne škole Ivana Kukuljevića Sakcinskog iz Ivanca. Tema ovogodišnje videokonferencije bila je „Plači, mili Zadre moj“. Nakon javljanja Osnovne škole Dragutina Tadijanovića iz Vukovara, kao ovogodišnji suorganizatori javili su se učenici Osnovne škole Bartola Kašića iz Zadra koji su pripremili video i prezentaciju o stradanjima i obrani Zadra u Domovinskom ratu. U ime okupljenih škola obratila se naša ravnateljica Anđelka Rihtarić koja je srdačno pozdravila sve sudionike videokonferencije i naglasila posebnu svijest i ponos što se svake godine zajedno okupljamo i sjećamo branitelja koji su nakon tromjesečne opsade i gotovo potpuno uništenog grada izborili slobodu za našu domovinu i postali čast i ponos cijeloj naciji. Učenik naše škole Ivan Bosak i učenica I. osnovne škole srdačno su uputili pozdrave, dok je učenica Osnovne škole Ivana Kukuljevića Sakcinskog iz Ivanca pročitala tekst Siniše Glavaševića. Najmlađi sudionici ovogodišnje videokonferencije, učenici 2.c razreda iz Osnovne škole Ivana Kukuljevića Sakcinskog, predstavili su svoju slikovnicu „Povratak u Vukovar“.Svake se godine s tugom, ali i s ponosom prisjećamo svog heroja, heroja koji se nije predao, heroja zbog kojega smo mi danas ovdje, a svojim sudjelovanjem u ovome projektu ponosno stajemo uz njega i brinemo da se ne zaboravi. Hana Šestak, 8.a |
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija |