LEKTIRA NA DRUGAČIJI NAČIN
Autor: sunčana lelkić, 28. 10. 2021.
Kako su petaši pobjegli iz Pariza Učenici 5. a razreda tijekom listopada čitali su djelo Koko u Parizu autora Ivana Kušana. Djelo su trebali pažljivo i detaljno iščitati te se dobro pripremiti za sat lektire. Njihova učiteljica Hrvatskoga jezika nije im previše otkrivala. Kad je konačno stigao sat lektire, učenici su se na trenutak zatekli u Parizu iz kojeg su morali pobjeći pred zlikovcima Jeanom i Michelom u vrlo popularnoj igri bijega (escape room).
Učenici su u skupinama rješavali niz zadataka vezanih za roman koji su čitali. Nakon rješavanja pojedinoga zadatka dobili su „ključ“ za prelazak na sljedeću razinu. Cilj je bio doći do vrećice koja će im dati energiju za bijeg iz Pariza prije nego ih Jean i Michele, zlikovci koji su u romanu oteli Koka, uhvate i zarobe. Učenici su otkrivali tajne poruke, slagali slagalicu najpoznatije slike iz pariškoga Louvrea, rješavali križaljku s pojmovima iz romana, snalazili se na karti Pariza, služili se Morseovom abecedom za otkrivanje koda i na kraju rješavali kratki kviz pomoću kojega su dobili lozinku za preuzimanje vrećice.
Zadatak je potaknuo natjecateljski duh među učenicima, a smijeha i zabave nije nedostajalo. Osim što su se natjecali tko će prvi stići do vrećice, učenici su pokazali spremnost na suradnju i pomoć članovima svoje, ali i drugih skupina.
Sat smo završili smijehom, pljeskom, slavljem zbog uspješno riješenih zadataka i podjelom slatkiša iz vrećica. Učenici su na kraju poželjeli još ovakvih aktivnosti, a sat su ocijenili „palcem gore“.
Sunčana Lelkić, učiteljica Hrvatskoga jezika
LEKTIRA NA DRUGAČIJI NAČIN
Autor: sunčana lelkić, 28. 10. 2021.
Kako su petaši pobjegli iz Pariza Učenici 5. a razreda tijekom listopada čitali su djelo Koko u Parizu autora Ivana Kušana. Djelo su trebali pažljivo i detaljno iščitati te se dobro pripremiti za sat lektire. Njihova učiteljica Hrvatskoga jezika nije im previše otkrivala. Kad je konačno stigao sat lektire, učenici su se na trenutak zatekli u Parizu iz kojeg su morali pobjeći pred zlikovcima Jeanom i Michelom u vrlo popularnoj igri bijega (escape room).
Učenici su u skupinama rješavali niz zadataka vezanih za roman koji su čitali. Nakon rješavanja pojedinoga zadatka dobili su „ključ“ za prelazak na sljedeću razinu. Cilj je bio doći do vrećice koja će im dati energiju za bijeg iz Pariza prije nego ih Jean i Michele, zlikovci koji su u romanu oteli Koka, uhvate i zarobe. Učenici su otkrivali tajne poruke, slagali slagalicu najpoznatije slike iz pariškoga Louvrea, rješavali križaljku s pojmovima iz romana, snalazili se na karti Pariza, služili se Morseovom abecedom za otkrivanje koda i na kraju rješavali kratki kviz pomoću kojega su dobili lozinku za preuzimanje vrećice.
Zadatak je potaknuo natjecateljski duh među učenicima, a smijeha i zabave nije nedostajalo. Osim što su se natjecali tko će prvi stići do vrećice, učenici su pokazali spremnost na suradnju i pomoć članovima svoje, ali i drugih skupina.
Sat smo završili smijehom, pljeskom, slavljem zbog uspješno riješenih zadataka i podjelom slatkiša iz vrećica. Učenici su na kraju poželjeli još ovakvih aktivnosti, a sat su ocijenili „palcem gore“.
Sunčana Lelkić, učiteljica Hrvatskoga jezika
LEKTIRA NA DRUGAČIJI NAČIN
Autor: sunčana lelkić, 28. 10. 2021.
Kako su petaši pobjegli iz Pariza Učenici 5. a razreda tijekom listopada čitali su djelo Koko u Parizu autora Ivana Kušana. Djelo su trebali pažljivo i detaljno iščitati te se dobro pripremiti za sat lektire. Njihova učiteljica Hrvatskoga jezika nije im previše otkrivala. Kad je konačno stigao sat lektire, učenici su se na trenutak zatekli u Parizu iz kojeg su morali pobjeći pred zlikovcima Jeanom i Michelom u vrlo popularnoj igri bijega (escape room).
Učenici su u skupinama rješavali niz zadataka vezanih za roman koji su čitali. Nakon rješavanja pojedinoga zadatka dobili su „ključ“ za prelazak na sljedeću razinu. Cilj je bio doći do vrećice koja će im dati energiju za bijeg iz Pariza prije nego ih Jean i Michele, zlikovci koji su u romanu oteli Koka, uhvate i zarobe. Učenici su otkrivali tajne poruke, slagali slagalicu najpoznatije slike iz pariškoga Louvrea, rješavali križaljku s pojmovima iz romana, snalazili se na karti Pariza, služili se Morseovom abecedom za otkrivanje koda i na kraju rješavali kratki kviz pomoću kojega su dobili lozinku za preuzimanje vrećice.
Zadatak je potaknuo natjecateljski duh među učenicima, a smijeha i zabave nije nedostajalo. Osim što su se natjecali tko će prvi stići do vrećice, učenici su pokazali spremnost na suradnju i pomoć članovima svoje, ali i drugih skupina.
Sat smo završili smijehom, pljeskom, slavljem zbog uspješno riješenih zadataka i podjelom slatkiša iz vrećica. Učenici su na kraju poželjeli još ovakvih aktivnosti, a sat su ocijenili „palcem gore“.
Sunčana Lelkić, učiteljica Hrvatskoga jezika
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 270514
Ovaj mjesec: 3645
Ovaj tjedan: 338
Danas: 14