PRVO PROLJETNO PRIRODOSLOVNO POSLIJEPODNE PETKOM
Autor: sunčana lelkić, 5. 5. 2023.
Energija u nama i oko nas Učitelji prirodoslovnih predmeta naše škole organizirali su 28. travnja 2023. prvo „Proljetno prirodoslovno poslijepodne“. Tema ovogodišnjega projekta bila je energija.
Projekt je zamišljen kao niz radionica i pokusa koji se bave zajedničkom prirodoslovnom temom te učenicima omogućuje da pojedine prirodne pojave, o kojim inače uče na nastavi Kemije, Fizike i Biologije, bolje i temeljitije uoče i međusobno povežu. Namjera je da učenici, iako je prirodoslovni nastavni sadržaj u osnovnoj školi podijeljen na tri različita predmeta, shvate kako je priroda cjelovita bez obzira na to radi li se neživoj ili živoj prirodi.
Tridesetak učenika viših razreda, koji su se dobrovoljno prijavili za sudjelovanje u projektu, počelo je marljivo raditi oko 14 sati u učionici i praktikumu Biologije, Kemije i Fizike. Na trima radnim stanicama učenici su mogli sudjelovati u aktivnostima: Određivanje efikasnosti električnih uređaja, Sunčeva energija i toplina, Limun i krumpir kao baterija, Određivanje rada energije, Istraživanje egzotermnih i endotermnih reakcija te Određivanje indeksa tjelesne mase – hraniti se zdravo.
Slijedeći upute voditelja radionica, učiteljica Tatjane Martinčević i Spomenke Kos te učitelja Luke Milinkovića, tijekom dva su sata ispunili sve zacrtane ciljeve: izveli su sve planirane pokuse, obavili sva potrebna mjerenja te obradili sve dobivene rezultate. Na kraju su svi bili vrlo zadovoljni izvedenim zaključcima.
Učitelji-voditelji imaju u planu ovaj projekt tradicionalno održavati zadnjeg tjedna travnja ili prvog tjedna svibnja svake nastavne godine.
Luka Milinković, učitelj Biologije
PRVO PROLJETNO PRIRODOSLOVNO POSLIJEPODNE PETKOM
Autor: sunčana lelkić, 5. 5. 2023.
Energija u nama i oko nas Učitelji prirodoslovnih predmeta naše škole organizirali su 28. travnja 2023. prvo „Proljetno prirodoslovno poslijepodne“. Tema ovogodišnjega projekta bila je energija.
Projekt je zamišljen kao niz radionica i pokusa koji se bave zajedničkom prirodoslovnom temom te učenicima omogućuje da pojedine prirodne pojave, o kojim inače uče na nastavi Kemije, Fizike i Biologije, bolje i temeljitije uoče i međusobno povežu. Namjera je da učenici, iako je prirodoslovni nastavni sadržaj u osnovnoj školi podijeljen na tri različita predmeta, shvate kako je priroda cjelovita bez obzira na to radi li se neživoj ili živoj prirodi.
Tridesetak učenika viših razreda, koji su se dobrovoljno prijavili za sudjelovanje u projektu, počelo je marljivo raditi oko 14 sati u učionici i praktikumu Biologije, Kemije i Fizike. Na trima radnim stanicama učenici su mogli sudjelovati u aktivnostima: Određivanje efikasnosti električnih uređaja, Sunčeva energija i toplina, Limun i krumpir kao baterija, Određivanje rada energije, Istraživanje egzotermnih i endotermnih reakcija te Određivanje indeksa tjelesne mase – hraniti se zdravo.
Slijedeći upute voditelja radionica, učiteljica Tatjane Martinčević i Spomenke Kos te učitelja Luke Milinkovića, tijekom dva su sata ispunili sve zacrtane ciljeve: izveli su sve planirane pokuse, obavili sva potrebna mjerenja te obradili sve dobivene rezultate. Na kraju su svi bili vrlo zadovoljni izvedenim zaključcima.
Učitelji-voditelji imaju u planu ovaj projekt tradicionalno održavati zadnjeg tjedna travnja ili prvog tjedna svibnja svake nastavne godine.
Luka Milinković, učitelj Biologije
PRVO PROLJETNO PRIRODOSLOVNO POSLIJEPODNE PETKOM
Autor: sunčana lelkić, 5. 5. 2023.
Energija u nama i oko nas Učitelji prirodoslovnih predmeta naše škole organizirali su 28. travnja 2023. prvo „Proljetno prirodoslovno poslijepodne“. Tema ovogodišnjega projekta bila je energija.
Projekt je zamišljen kao niz radionica i pokusa koji se bave zajedničkom prirodoslovnom temom te učenicima omogućuje da pojedine prirodne pojave, o kojim inače uče na nastavi Kemije, Fizike i Biologije, bolje i temeljitije uoče i međusobno povežu. Namjera je da učenici, iako je prirodoslovni nastavni sadržaj u osnovnoj školi podijeljen na tri različita predmeta, shvate kako je priroda cjelovita bez obzira na to radi li se neživoj ili živoj prirodi.
Tridesetak učenika viših razreda, koji su se dobrovoljno prijavili za sudjelovanje u projektu, počelo je marljivo raditi oko 14 sati u učionici i praktikumu Biologije, Kemije i Fizike. Na trima radnim stanicama učenici su mogli sudjelovati u aktivnostima: Određivanje efikasnosti električnih uređaja, Sunčeva energija i toplina, Limun i krumpir kao baterija, Određivanje rada energije, Istraživanje egzotermnih i endotermnih reakcija te Određivanje indeksa tjelesne mase – hraniti se zdravo.
Slijedeći upute voditelja radionica, učiteljica Tatjane Martinčević i Spomenke Kos te učitelja Luke Milinkovića, tijekom dva su sata ispunili sve zacrtane ciljeve: izveli su sve planirane pokuse, obavili sva potrebna mjerenja te obradili sve dobivene rezultate. Na kraju su svi bili vrlo zadovoljni izvedenim zaključcima.
Učitelji-voditelji imaju u planu ovaj projekt tradicionalno održavati zadnjeg tjedna travnja ili prvog tjedna svibnja svake nastavne godine.
Luka Milinković, učitelj Biologije
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 269976
Ovaj mjesec: 3107
Ovaj tjedan: 1149
Danas: 237