SEDMAŠI SUDJELOVALI U PREVENTIVNOM PROGRAMU „ALATI ZA MODERNO DOBA“
Autor: sunčana lelkić, 7. 6. 2024.
Imamo kutiju punu alata! Ove je školske godine po prvi put u našoj Školi proveden preventivni program „Alati za moderno doba“ u kojem su sudjelovali učenici sedmih razreda.
Pedagoginja Ines Pranjić Furjan i socijalna pedagoginja Lucija Šambar, educirane voditeljice, sedmaše su najprije upoznale sa samim projektom i podijelile im materijale – radne bilježnice koje su poslužile za lakše praćenje sadržaja programa. Na roditeljskom su sastanku roditeljima prezentirale sadržaj i ciljeve ovoga programa.
Tijekom ukupno jedanaest zanimljivih radionica sedmaši su dobili priliku mnogo toga naučiti, procijeniti vlastito znanje o virtualnom okruženju te saznati informacije o mogućim posljedicama prekomjernog korištenja interneta. Neke od tema radionica bile su: slika o sebi, zadovoljavanje potreba, motivi za korištenje interneta, znanje – kritičko mišljenje, uravnoteženo korištenje interneta, građenje odnosa, rješavanje problema, zauzimanje za sebe, nošenje sa stresom…
Razne metode rada poput rasprava, kvizova, provođenja anketa, ispunjavanja radne bilježnice i edukativnih listića obogatile su radionice. Učenici su često radili u skupinama i imali su priliku iznositi svoje mišljenje, prednosti i nedostatke. Bilo im je zanimljivo istraživati i proučavati alate kojima su mnogo naučili i proširili svoje znanje o virtualnome svijetu. Kao lijepa uspomena ostat će im zajednička fotografija s voditeljicama ovog programa.
Tena Horvat, 7. b
SEDMAŠI SUDJELOVALI U PREVENTIVNOM PROGRAMU „ALATI ZA MODERNO DOBA“
Autor: sunčana lelkić, 7. 6. 2024.
Imamo kutiju punu alata! Ove je školske godine po prvi put u našoj Školi proveden preventivni program „Alati za moderno doba“ u kojem su sudjelovali učenici sedmih razreda.
Pedagoginja Ines Pranjić Furjan i socijalna pedagoginja Lucija Šambar, educirane voditeljice, sedmaše su najprije upoznale sa samim projektom i podijelile im materijale – radne bilježnice koje su poslužile za lakše praćenje sadržaja programa. Na roditeljskom su sastanku roditeljima prezentirale sadržaj i ciljeve ovoga programa.
Tijekom ukupno jedanaest zanimljivih radionica sedmaši su dobili priliku mnogo toga naučiti, procijeniti vlastito znanje o virtualnom okruženju te saznati informacije o mogućim posljedicama prekomjernog korištenja interneta. Neke od tema radionica bile su: slika o sebi, zadovoljavanje potreba, motivi za korištenje interneta, znanje – kritičko mišljenje, uravnoteženo korištenje interneta, građenje odnosa, rješavanje problema, zauzimanje za sebe, nošenje sa stresom…
Razne metode rada poput rasprava, kvizova, provođenja anketa, ispunjavanja radne bilježnice i edukativnih listića obogatile su radionice. Učenici su često radili u skupinama i imali su priliku iznositi svoje mišljenje, prednosti i nedostatke. Bilo im je zanimljivo istraživati i proučavati alate kojima su mnogo naučili i proširili svoje znanje o virtualnome svijetu. Kao lijepa uspomena ostat će im zajednička fotografija s voditeljicama ovog programa.
Tena Horvat, 7. b
SEDMAŠI SUDJELOVALI U PREVENTIVNOM PROGRAMU „ALATI ZA MODERNO DOBA“
Autor: sunčana lelkić, 7. 6. 2024.
Imamo kutiju punu alata! Ove je školske godine po prvi put u našoj Školi proveden preventivni program „Alati za moderno doba“ u kojem su sudjelovali učenici sedmih razreda.
Pedagoginja Ines Pranjić Furjan i socijalna pedagoginja Lucija Šambar, educirane voditeljice, sedmaše su najprije upoznale sa samim projektom i podijelile im materijale – radne bilježnice koje su poslužile za lakše praćenje sadržaja programa. Na roditeljskom su sastanku roditeljima prezentirale sadržaj i ciljeve ovoga programa.
Tijekom ukupno jedanaest zanimljivih radionica sedmaši su dobili priliku mnogo toga naučiti, procijeniti vlastito znanje o virtualnom okruženju te saznati informacije o mogućim posljedicama prekomjernog korištenja interneta. Neke od tema radionica bile su: slika o sebi, zadovoljavanje potreba, motivi za korištenje interneta, znanje – kritičko mišljenje, uravnoteženo korištenje interneta, građenje odnosa, rješavanje problema, zauzimanje za sebe, nošenje sa stresom…
Razne metode rada poput rasprava, kvizova, provođenja anketa, ispunjavanja radne bilježnice i edukativnih listića obogatile su radionice. Učenici su često radili u skupinama i imali su priliku iznositi svoje mišljenje, prednosti i nedostatke. Bilo im je zanimljivo istraživati i proučavati alate kojima su mnogo naučili i proširili svoje znanje o virtualnome svijetu. Kao lijepa uspomena ostat će im zajednička fotografija s voditeljicama ovog programa.
Tena Horvat, 7. b
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 269976
Ovaj mjesec: 3107
Ovaj tjedan: 1149
Danas: 237