U MJESECU HRVATSKE KNJIGE UGOSTILI SMO KNJIŽEVNICU I LUTKARICU JADRANKU ČUNČIĆ-BANDOV
Autor: Tatjana Slunjski, 10. 11. 2024.
Jadrankine lutke zavladale knjižnicom Gužva u školskoj knjižnici stvorila se 7. studenoga 2024. kada su učenici razredne nastave i njihovi učitelji došli pogledati lutkarsku predstavu koju je za njih izvela poznata dječja književnica i lutkarica Jadranka Čunčić-Bandov.
Na početku književnoga susreta, koji se održao u dva navrata, knjižničarka je pozdravila dragu gošću, a potom su joj učenice Dea Horvat (3. b), Anamarija Mežnarić (3. b) i Brina Tolić Košutić ( 4. b) poželjele dobrodošlicu izvedbom lutkarskog igrokaza „Zaljubljena žaba“ koji je ona sama napisala. Jadranka je bila oduševljena njihovim nastupom iznenađenja. Širokog osmijeha, pozdravila je sve učenike i odmah je započela izvoditi svoju lutkarsku predstavu koja se temeljila na kratkim, duhovitim igrokazima iz njezinih knjiga.
Tijekom predstave služila se brojnim lutkama koje je sama izradila od različitih materijala i uporabnih predmeta. Mačke, miševi, volovi, magarci, zmajevi, sove, vjeverice, praščići, Boduljko, Žbunika i brojni drugi likovi vladali su pozornicom. Predstava je bila i interaktivna te su neki učenici sudjelovali u predstavi glumeći bubamaru i mačka.
Na kraju susreta Jadranka je učenicima otkrila kako nastaju njezine lutke i od čega sve mogu biti napravljene. Uz malo kreativnosti obična torbica i kuhača postaju konj, tikvice se pretvaraju u praščiće, spužvica za suđe u žabu, kartonske kutije za jaja u krokodila, košarica i čarapa u puža, zdjelica i kutlača u kornjaču… Pokazujući učenicima i učiteljima od kojih je sve materijala izradila lutke, nadahnula ih je da se i oni sami okušaju u izradi kreativnih lutaka.
Jadranka je bila jako zadovoljna interakcijom koju je ostvarila s učenicima tijekom susreta i predstave, a oni su bili oduševljeni njezinom pojavom, glumom, glasom i lutkama o čemu najbolje govore njihovi dojmovi nakon susreta.
Brina Tolić Košutić, 4. b
DOJMOVI UČENIKA
Susret s Jadrankom Čunčić-Bandov bio je veoma zanimljiv. Jako me se dojmila njezina sposobnost da oživi lutke svojim glasom i pokretom. Nikada nisam bio na lutkarskoj predstavi tako da mi je ovo bilo nešto novo. Iskreno, uživao sam u svakoj sceni. Najsmiješnije mi je bilo kada su se dva magarca svađala koji je veći magarac.
Matias Kolačko, 4. b
Susret s književnicom bio mi je zanimljiv. Svidjeli su mi se njezini smiješni igrokazi i njezine kreativno izrađene lutke.
Ella Broz, 4. b
Susret bio zanimljiv i zabavan. Bilo mi je odlično kada je Jadranka govorila različitim glasom za svaki lik. Bilo je zabavno kada su djeca pjevala i ponavljala za njom. Voljela bih da nam Jadranka dođe opet!
Leona Kobal, 4. b
Na susretu smo pjevali, glumili, smijali se i zabavili se. Jadrankini kratki igrokazi bili su zabavni i poučni. Svidjele su mi se njezine kreativno izrađene lutke od različitih tkanina, vreća i ukrasnih tikvica koje sama uzgaja i suši. Književnica me se jako dojmila. Mislim da je dobra i kreativna osoba.
Maja Šestak, 4. b
Meni je bilo jako lijepo kada je lutkarica glumila igrokaz „Učena sova“. Jadranka mi se svidjela sama po sebi.
Leda Milinković, 3. a
Susret s književnicom bio je veseo i zabavan. Bio sam sretan na susretu. Najbolja mi je bila predstava „Učena sova“.
Ivano Svrta, 3.a
Najljepši igrokaz koji je Jadranka izvela sa svojim lutkama bio mi je onaj kada se dva magarca svađaju koji je od njih veći magarac. Lutkarska predstava bila je posebna i puna života.
Lucija Lisičak, 3. a
Svidjeli su mi se Jadrankini lutkarski igrokazi. Najzabavniji mi je bio onaj u kojoj je mačka lovila miša. Volio bih da nas Jadranka ponovno posjeti.
Mateo Copak, 3. a
Najbolje lutke bile su nam klaun i dva zmaja. Klaun je imao dugo, maštovito i neobično ime. Jako nam se svidio kada je izgovarao svoje ime koje je i on sam učio nekoliko mjeseci.
Anja Mežnarić, 2. b i Anamarija Mežnarić, 3. b
Za susret s Jadrankom Čunčić-Bandov učenici su se tijekom Mjeseca hrvatske knjige pripremali čitajući njezine igrokaze. U knjižnici su mogli među mnoštvom igrokaza, koje im je pripremila knjižničarka, nasumično izabrati jedan, čitati ga po ulogama i glumiti sa svojim prijateljima tijekom odmora.
U MJESECU HRVATSKE KNJIGE UGOSTILI SMO KNJIŽEVNICU I LUTKARICU JADRANKU ČUNČIĆ-BANDOV
Autor: Tatjana Slunjski, 10. 11. 2024.
Jadrankine lutke zavladale knjižnicom Gužva u školskoj knjižnici stvorila se 7. studenoga 2024. kada su učenici razredne nastave i njihovi učitelji došli pogledati lutkarsku predstavu koju je za njih izvela poznata dječja književnica i lutkarica Jadranka Čunčić-Bandov.
Na početku književnoga susreta, koji se održao u dva navrata, knjižničarka je pozdravila dragu gošću, a potom su joj učenice Dea Horvat (3. b), Anamarija Mežnarić (3. b) i Brina Tolić Košutić ( 4. b) poželjele dobrodošlicu izvedbom lutkarskog igrokaza „Zaljubljena žaba“ koji je ona sama napisala. Jadranka je bila oduševljena njihovim nastupom iznenađenja. Širokog osmijeha, pozdravila je sve učenike i odmah je započela izvoditi svoju lutkarsku predstavu koja se temeljila na kratkim, duhovitim igrokazima iz njezinih knjiga.
Tijekom predstave služila se brojnim lutkama koje je sama izradila od različitih materijala i uporabnih predmeta. Mačke, miševi, volovi, magarci, zmajevi, sove, vjeverice, praščići, Boduljko, Žbunika i brojni drugi likovi vladali su pozornicom. Predstava je bila i interaktivna te su neki učenici sudjelovali u predstavi glumeći bubamaru i mačka.
Na kraju susreta Jadranka je učenicima otkrila kako nastaju njezine lutke i od čega sve mogu biti napravljene. Uz malo kreativnosti obična torbica i kuhača postaju konj, tikvice se pretvaraju u praščiće, spužvica za suđe u žabu, kartonske kutije za jaja u krokodila, košarica i čarapa u puža, zdjelica i kutlača u kornjaču… Pokazujući učenicima i učiteljima od kojih je sve materijala izradila lutke, nadahnula ih je da se i oni sami okušaju u izradi kreativnih lutaka.
Jadranka je bila jako zadovoljna interakcijom koju je ostvarila s učenicima tijekom susreta i predstave, a oni su bili oduševljeni njezinom pojavom, glumom, glasom i lutkama o čemu najbolje govore njihovi dojmovi nakon susreta.
Brina Tolić Košutić, 4. b
DOJMOVI UČENIKA
Susret s Jadrankom Čunčić-Bandov bio je veoma zanimljiv. Jako me se dojmila njezina sposobnost da oživi lutke svojim glasom i pokretom. Nikada nisam bio na lutkarskoj predstavi tako da mi je ovo bilo nešto novo. Iskreno, uživao sam u svakoj sceni. Najsmiješnije mi je bilo kada su se dva magarca svađala koji je veći magarac.
Matias Kolačko, 4. b
Susret s književnicom bio mi je zanimljiv. Svidjeli su mi se njezini smiješni igrokazi i njezine kreativno izrađene lutke.
Ella Broz, 4. b
Susret bio zanimljiv i zabavan. Bilo mi je odlično kada je Jadranka govorila različitim glasom za svaki lik. Bilo je zabavno kada su djeca pjevala i ponavljala za njom. Voljela bih da nam Jadranka dođe opet!
Leona Kobal, 4. b
Na susretu smo pjevali, glumili, smijali se i zabavili se. Jadrankini kratki igrokazi bili su zabavni i poučni. Svidjele su mi se njezine kreativno izrađene lutke od različitih tkanina, vreća i ukrasnih tikvica koje sama uzgaja i suši. Književnica me se jako dojmila. Mislim da je dobra i kreativna osoba.
Maja Šestak, 4. b
Meni je bilo jako lijepo kada je lutkarica glumila igrokaz „Učena sova“. Jadranka mi se svidjela sama po sebi.
Leda Milinković, 3. a
Susret s književnicom bio je veseo i zabavan. Bio sam sretan na susretu. Najbolja mi je bila predstava „Učena sova“.
Ivano Svrta, 3.a
Najljepši igrokaz koji je Jadranka izvela sa svojim lutkama bio mi je onaj kada se dva magarca svađaju koji je od njih veći magarac. Lutkarska predstava bila je posebna i puna života.
Lucija Lisičak, 3. a
Svidjeli su mi se Jadrankini lutkarski igrokazi. Najzabavniji mi je bio onaj u kojoj je mačka lovila miša. Volio bih da nas Jadranka ponovno posjeti.
Mateo Copak, 3. a
Najbolje lutke bile su nam klaun i dva zmaja. Klaun je imao dugo, maštovito i neobično ime. Jako nam se svidio kada je izgovarao svoje ime koje je i on sam učio nekoliko mjeseci.
Anja Mežnarić, 2. b i Anamarija Mežnarić, 3. b
Za susret s Jadrankom Čunčić-Bandov učenici su se tijekom Mjeseca hrvatske knjige pripremali čitajući njezine igrokaze. U knjižnici su mogli među mnoštvom igrokaza, koje im je pripremila knjižničarka, nasumično izabrati jedan, čitati ga po ulogama i glumiti sa svojim prijateljima tijekom odmora.
U MJESECU HRVATSKE KNJIGE UGOSTILI SMO KNJIŽEVNICU I LUTKARICU JADRANKU ČUNČIĆ-BANDOV
Autor: Tatjana Slunjski, 10. 11. 2024.
Jadrankine lutke zavladale knjižnicom Gužva u školskoj knjižnici stvorila se 7. studenoga 2024. kada su učenici razredne nastave i njihovi učitelji došli pogledati lutkarsku predstavu koju je za njih izvela poznata dječja književnica i lutkarica Jadranka Čunčić-Bandov.
Na početku književnoga susreta, koji se održao u dva navrata, knjižničarka je pozdravila dragu gošću, a potom su joj učenice Dea Horvat (3. b), Anamarija Mežnarić (3. b) i Brina Tolić Košutić ( 4. b) poželjele dobrodošlicu izvedbom lutkarskog igrokaza „Zaljubljena žaba“ koji je ona sama napisala. Jadranka je bila oduševljena njihovim nastupom iznenađenja. Širokog osmijeha, pozdravila je sve učenike i odmah je započela izvoditi svoju lutkarsku predstavu koja se temeljila na kratkim, duhovitim igrokazima iz njezinih knjiga.
Tijekom predstave služila se brojnim lutkama koje je sama izradila od različitih materijala i uporabnih predmeta. Mačke, miševi, volovi, magarci, zmajevi, sove, vjeverice, praščići, Boduljko, Žbunika i brojni drugi likovi vladali su pozornicom. Predstava je bila i interaktivna te su neki učenici sudjelovali u predstavi glumeći bubamaru i mačka.
Na kraju susreta Jadranka je učenicima otkrila kako nastaju njezine lutke i od čega sve mogu biti napravljene. Uz malo kreativnosti obična torbica i kuhača postaju konj, tikvice se pretvaraju u praščiće, spužvica za suđe u žabu, kartonske kutije za jaja u krokodila, košarica i čarapa u puža, zdjelica i kutlača u kornjaču… Pokazujući učenicima i učiteljima od kojih je sve materijala izradila lutke, nadahnula ih je da se i oni sami okušaju u izradi kreativnih lutaka.
Jadranka je bila jako zadovoljna interakcijom koju je ostvarila s učenicima tijekom susreta i predstave, a oni su bili oduševljeni njezinom pojavom, glumom, glasom i lutkama o čemu najbolje govore njihovi dojmovi nakon susreta.
Brina Tolić Košutić, 4. b
DOJMOVI UČENIKA
Susret s Jadrankom Čunčić-Bandov bio je veoma zanimljiv. Jako me se dojmila njezina sposobnost da oživi lutke svojim glasom i pokretom. Nikada nisam bio na lutkarskoj predstavi tako da mi je ovo bilo nešto novo. Iskreno, uživao sam u svakoj sceni. Najsmiješnije mi je bilo kada su se dva magarca svađala koji je veći magarac.
Matias Kolačko, 4. b
Susret s književnicom bio mi je zanimljiv. Svidjeli su mi se njezini smiješni igrokazi i njezine kreativno izrađene lutke.
Ella Broz, 4. b
Susret bio zanimljiv i zabavan. Bilo mi je odlično kada je Jadranka govorila različitim glasom za svaki lik. Bilo je zabavno kada su djeca pjevala i ponavljala za njom. Voljela bih da nam Jadranka dođe opet!
Leona Kobal, 4. b
Na susretu smo pjevali, glumili, smijali se i zabavili se. Jadrankini kratki igrokazi bili su zabavni i poučni. Svidjele su mi se njezine kreativno izrađene lutke od različitih tkanina, vreća i ukrasnih tikvica koje sama uzgaja i suši. Književnica me se jako dojmila. Mislim da je dobra i kreativna osoba.
Maja Šestak, 4. b
Meni je bilo jako lijepo kada je lutkarica glumila igrokaz „Učena sova“. Jadranka mi se svidjela sama po sebi.
Leda Milinković, 3. a
Susret s književnicom bio je veseo i zabavan. Bio sam sretan na susretu. Najbolja mi je bila predstava „Učena sova“.
Ivano Svrta, 3.a
Najljepši igrokaz koji je Jadranka izvela sa svojim lutkama bio mi je onaj kada se dva magarca svađaju koji je od njih veći magarac. Lutkarska predstava bila je posebna i puna života.
Lucija Lisičak, 3. a
Svidjeli su mi se Jadrankini lutkarski igrokazi. Najzabavniji mi je bio onaj u kojoj je mačka lovila miša. Volio bih da nas Jadranka ponovno posjeti.
Mateo Copak, 3. a
Najbolje lutke bile su nam klaun i dva zmaja. Klaun je imao dugo, maštovito i neobično ime. Jako nam se svidio kada je izgovarao svoje ime koje je i on sam učio nekoliko mjeseci.
Anja Mežnarić, 2. b i Anamarija Mežnarić, 3. b
Za susret s Jadrankom Čunčić-Bandov učenici su se tijekom Mjeseca hrvatske knjige pripremali čitajući njezine igrokaze. U knjižnici su mogli među mnoštvom igrokaza, koje im je pripremila knjižničarka, nasumično izabrati jedan, čitati ga po ulogama i glumiti sa svojim prijateljima tijekom odmora.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 269949
Ovaj mjesec: 3080
Ovaj tjedan: 1122
Danas: 210