PREDAVANJA O SIGURNOSTI DJECE I MLADIH U PROMETU
Autor: sunčana lelkić, 23. 11. 2024.
Kako i tko smije upravljati biciklom i e-romobilom? U proteklih se četrnaest dana u našoj školi govorilo o sigurnosti djece i mladih u prometu, vožnji biciklom i električnim romobilom te potrebi razvoja prometne kulture učenika naše škole, ali i njihovih roditelja.
Današnja potreba obrazovanja o mobilnosti i sigurnosti svih sudionika u prometu, a ponajviše djece i mladih, smatra se vrlo važnim dijelom prometne kulture. Kako ćemo mi, sudionici prometa, reagirati i hoćemo li prihvatiti ili odbaciti određene situacije, ovisit će u prvome redu o našoj općoj, ali i prometnoj kulturi, odnosno, o tome koliko imamo izgrađene pozitivne navike o ponašanju u prometu.
Nekoliko predavanja za roditelje učenika od prvog do osmog razreda održali su djelatnici Prometne policije Varaždin Davor Bezak i Dražen Serini, koji su se posebno osvrnuli na pravilnu i sigurnu vožnju biciklom i električnim romobilom djece i mladih. Stručni predavači najviše su govorili o edukaciji vozača e-romobila koji su posljednjih godina preplavili ulice gradova i sela diljem Republike Hrvatske. Iako su se ova prijevozna sredstva pokazala vrlo praktičnima u svakodnevnim urbanim uvjetima, zbog nulte emisije stakleničkih plinova i ekološke prihvatljivosti, povećanjem njihove proizvodnje i učestalim korištenjem u prometu počela su se primjenjivati i nova prometna pravila.
Tijekom predavanja naglašeno je da samo osoba koja je navršila četrnaest godina smije u prometu upravljati e-romobilom kao osobnim prijevoznim sredstvom, uz obvezno nošenje zaštitne kacige i ograničenje brzine do 25 km/h na ravnoj cesti. Naglašeno je i da je vozač bicikla i e-romobila dužan predviđati potencijalne opasnosti, voditi brigu o drugim sudionicima u prometu s kojima dijeli površinu za kretanje (staza, traka, nogostup, cesta) i pravodobno postupiti prema zaprekama, prometnim pravilima i znakovima.
Iako se u odgojno-obrazovnim ustanovama Nacionalni plan sigurnosti cestovnoga prometa provodi od 1996. godine, uvijek je dobro naglasiti da se obrazovanje o prometnoj kulturi smatra bitnim dijelom integriranoga pristupa sigurnosti cestovnog prometa, a naročito u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju.
Vjerujemo da su ova korisna predavanja o sigurnosti u prometu potakla roditelje i naše učenike da savjesno i odgovorno kroče na kolnik, pješačku ili biciklističku stazu.
Darko Meštrić, učitelj razredne nastave
PREDAVANJA O SIGURNOSTI DJECE I MLADIH U PROMETU
Autor: sunčana lelkić, 23. 11. 2024.
Kako i tko smije upravljati biciklom i e-romobilom? U proteklih se četrnaest dana u našoj školi govorilo o sigurnosti djece i mladih u prometu, vožnji biciklom i električnim romobilom te potrebi razvoja prometne kulture učenika naše škole, ali i njihovih roditelja.
Današnja potreba obrazovanja o mobilnosti i sigurnosti svih sudionika u prometu, a ponajviše djece i mladih, smatra se vrlo važnim dijelom prometne kulture. Kako ćemo mi, sudionici prometa, reagirati i hoćemo li prihvatiti ili odbaciti određene situacije, ovisit će u prvome redu o našoj općoj, ali i prometnoj kulturi, odnosno, o tome koliko imamo izgrađene pozitivne navike o ponašanju u prometu.
Nekoliko predavanja za roditelje učenika od prvog do osmog razreda održali su djelatnici Prometne policije Varaždin Davor Bezak i Dražen Serini, koji su se posebno osvrnuli na pravilnu i sigurnu vožnju biciklom i električnim romobilom djece i mladih. Stručni predavači najviše su govorili o edukaciji vozača e-romobila koji su posljednjih godina preplavili ulice gradova i sela diljem Republike Hrvatske. Iako su se ova prijevozna sredstva pokazala vrlo praktičnima u svakodnevnim urbanim uvjetima, zbog nulte emisije stakleničkih plinova i ekološke prihvatljivosti, povećanjem njihove proizvodnje i učestalim korištenjem u prometu počela su se primjenjivati i nova prometna pravila.
Tijekom predavanja naglašeno je da samo osoba koja je navršila četrnaest godina smije u prometu upravljati e-romobilom kao osobnim prijevoznim sredstvom, uz obvezno nošenje zaštitne kacige i ograničenje brzine do 25 km/h na ravnoj cesti. Naglašeno je i da je vozač bicikla i e-romobila dužan predviđati potencijalne opasnosti, voditi brigu o drugim sudionicima u prometu s kojima dijeli površinu za kretanje (staza, traka, nogostup, cesta) i pravodobno postupiti prema zaprekama, prometnim pravilima i znakovima.
Iako se u odgojno-obrazovnim ustanovama Nacionalni plan sigurnosti cestovnoga prometa provodi od 1996. godine, uvijek je dobro naglasiti da se obrazovanje o prometnoj kulturi smatra bitnim dijelom integriranoga pristupa sigurnosti cestovnog prometa, a naročito u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju.
Vjerujemo da su ova korisna predavanja o sigurnosti u prometu potakla roditelje i naše učenike da savjesno i odgovorno kroče na kolnik, pješačku ili biciklističku stazu.
Darko Meštrić, učitelj razredne nastave
PREDAVANJA O SIGURNOSTI DJECE I MLADIH U PROMETU
Autor: sunčana lelkić, 23. 11. 2024.
Kako i tko smije upravljati biciklom i e-romobilom? U proteklih se četrnaest dana u našoj školi govorilo o sigurnosti djece i mladih u prometu, vožnji biciklom i električnim romobilom te potrebi razvoja prometne kulture učenika naše škole, ali i njihovih roditelja.
Današnja potreba obrazovanja o mobilnosti i sigurnosti svih sudionika u prometu, a ponajviše djece i mladih, smatra se vrlo važnim dijelom prometne kulture. Kako ćemo mi, sudionici prometa, reagirati i hoćemo li prihvatiti ili odbaciti određene situacije, ovisit će u prvome redu o našoj općoj, ali i prometnoj kulturi, odnosno, o tome koliko imamo izgrađene pozitivne navike o ponašanju u prometu.
Nekoliko predavanja za roditelje učenika od prvog do osmog razreda održali su djelatnici Prometne policije Varaždin Davor Bezak i Dražen Serini, koji su se posebno osvrnuli na pravilnu i sigurnu vožnju biciklom i električnim romobilom djece i mladih. Stručni predavači najviše su govorili o edukaciji vozača e-romobila koji su posljednjih godina preplavili ulice gradova i sela diljem Republike Hrvatske. Iako su se ova prijevozna sredstva pokazala vrlo praktičnima u svakodnevnim urbanim uvjetima, zbog nulte emisije stakleničkih plinova i ekološke prihvatljivosti, povećanjem njihove proizvodnje i učestalim korištenjem u prometu počela su se primjenjivati i nova prometna pravila.
Tijekom predavanja naglašeno je da samo osoba koja je navršila četrnaest godina smije u prometu upravljati e-romobilom kao osobnim prijevoznim sredstvom, uz obvezno nošenje zaštitne kacige i ograničenje brzine do 25 km/h na ravnoj cesti. Naglašeno je i da je vozač bicikla i e-romobila dužan predviđati potencijalne opasnosti, voditi brigu o drugim sudionicima u prometu s kojima dijeli površinu za kretanje (staza, traka, nogostup, cesta) i pravodobno postupiti prema zaprekama, prometnim pravilima i znakovima.
Iako se u odgojno-obrazovnim ustanovama Nacionalni plan sigurnosti cestovnoga prometa provodi od 1996. godine, uvijek je dobro naglasiti da se obrazovanje o prometnoj kulturi smatra bitnim dijelom integriranoga pristupa sigurnosti cestovnog prometa, a naročito u osnovnom i srednjoškolskom obrazovanju.
Vjerujemo da su ova korisna predavanja o sigurnosti u prometu potakla roditelje i naše učenike da savjesno i odgovorno kroče na kolnik, pješačku ili biciklističku stazu.
Darko Meštrić, učitelj razredne nastave
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 270975
Ovaj mjesec: 4106
Ovaj tjedan: 799
Danas: 25