PROJEKTNI DAN
Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2016.
„Gdje ima dima, ima i energije!“ U utorak, 26. travnja 2016. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom ,,Gdje ima dima, ima i energije“. Prirodoslovno-matematička tematika ovog projektnog dana potaknula je učenike da se upišu kod voditelja raznih radionica.
Povod ovome projektnom danu obilježavanje je Dana obnovljivih izvora energije. Nastava je bila organizirana u osam radionica koje su vodili učitelji matematike, prirodoslovnih predmeta i TZK-a. Učenici su radom u radionicama i međusobnom suradnjom naučili ponešto o energiji, upoznali se s količinom energije u hranjivim tvarima te sa stvaranjem i oslobađanjem energije u organizmu. Jedni su drugima izložili rezultate rada u prezentaciji koja se održala u školskoj dvorani nakon radionica.
U nastavku donosimo više o radu radionica.
UZ ROŠTILJ DO ENERGIJE
Voditelj radionice: učitelj Luka Milinković
Na ovoj su radionici učenici imali priliku na „roštilj“ staviti razne namirnice: od zelja, kelja, zelene salate, rajčice preko polutvrdog i tvrdog sira, do mesnih proizvoda kao što su slanina i svinjski odrezak. Sam vrhunac bio je spaljivanje hamburgera i gumenih bombona. Cilj je radionice bio dokazati da se u hrani nalazi energija koja se može osloboditi ako se potakne grijanje. Oni su to dokazali i matematičkim zapisom.
UGLJEN, DIM I SMOLA
Voditeljica radionice: učiteljica Spomenka Kos
Voditeljica radionice svojim je učenicima sudionicima dala upute kako bez zagađenja okoliša napraviti drveni ugljen kod kuće. Drvenim ugljenim štapićima dalo se pisati, slikati, a u prošlosti su ih koristili čak i za šminkanje.
ENERGIČNI PLANKTONI
Voditelj radionice: učitelj Željko Uremović
Na ovoj su radionici učenici uz pomoć svog voditelja maštovito prikazali model ležišta fosilnih goriva. U akvarij su složili slojeve zemlje te su pomoću plastične boce prikazali ležište slane vode i nafte.
ENERGIČNO VOĆE I POVRĆE
Voditelj radionice: učitelj Igor Puček
Cilj je radionice bio otkriti na koji se način može proizvesti baterija uz pomoć voća i povrća. Učenici su u početku mjerili koliko energije ima u pojedinom voću. Dokazali su da je to limun s obzirom da ima najviše tekućine, a na kraju su uz budno oko voditelja napravili vlastiti kućni termometar.
KVAZISOLARNI BALON
Voditeljica radionice: učiteljica Martina Bošnjaković
U ovoj su radionici učenici po uputama učiteljice pokušali izraditi nemoguće: balon koji pokreće solarna energija. Ideja je bila s pomoću sunčeve energije zapaliti svijeće koje bi ujedno bile i gorivo za balon. Vremenske su ih neprilike spriječile u tome, no svakako su se vrlo dobro zabavili.
KOLIKO JE SATI?
Voditeljica radionice: učiteljica Snježana Plantak
Kako bi mogli uopće početi s mjerenjem, učenici su napravili vlastite sunčeve satove od papira. Nakon što je sve bilo precizno izrađeno, mogli su izaći na sunce s „kazaljkom“ usmjerenom prema sjeveru. Naglasili su da to nije pouzdan način za mjerenje vremena jer sunce nije uvijek prisutno da bi nam pokazalo vrijeme u svako doba dana.
ZELENO RAČUNALO
Voditeljica radionice: učiteljica Petra Bošnjak
Na informatičkoj radionici učiteljica informatike podijelila je s učenicima spoznaju da mogu koristiti svoje računalo na ekološki prihvatljiv način te im objasnila kako. Također im je pokušala usaditi neke vrijednosti, metode i načine kako, kod svakodnevne upotrebe računala, mogu uštediti energiju.
JA – ENERGIJA
Voditeljica radionice: učiteljica Tajana Cikojević
I posljednja, no nimalo manje važna, najenergičnija radionica bila je radionica TZK-a. Cilj je radionice bio upoznati učenike sa izvorima energije za mišićni rad, organskim sustavima koji sudjeluju u stvaranju i oslobađanju energije, energetskim potrebama sportaša te temeljnim razlikama aerobnog i anaerobnog treninga. Učenici su osim učenja, imali vremena i za zagrijavanje. Načine zagrijavanja na samome su kraju predstavljanja pokazali svim ostalim učenicima.
Tako smo se svi odlično zabavili i već sada nestrpljivo iščekujemo idući projektni dan.
Lea Juriša, 7.b
Fotografije snimili članovi Fotografske skupine:
Dunja Hrastić, Patricija Hrastić,
Ema Priher, Martina Svetec,
Martin Hrastić i G. Šimunec
PROJEKTNI DAN
Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2016.
„Gdje ima dima, ima i energije!“ U utorak, 26. travnja 2016. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom ,,Gdje ima dima, ima i energije“. Prirodoslovno-matematička tematika ovog projektnog dana potaknula je učenike da se upišu kod voditelja raznih radionica.
Povod ovome projektnom danu obilježavanje je Dana obnovljivih izvora energije. Nastava je bila organizirana u osam radionica koje su vodili učitelji matematike, prirodoslovnih predmeta i TZK-a. Učenici su radom u radionicama i međusobnom suradnjom naučili ponešto o energiji, upoznali se s količinom energije u hranjivim tvarima te sa stvaranjem i oslobađanjem energije u organizmu. Jedni su drugima izložili rezultate rada u prezentaciji koja se održala u školskoj dvorani nakon radionica.
U nastavku donosimo više o radu radionica.
UZ ROŠTILJ DO ENERGIJE
Voditelj radionice: učitelj Luka Milinković
Na ovoj su radionici učenici imali priliku na „roštilj“ staviti razne namirnice: od zelja, kelja, zelene salate, rajčice preko polutvrdog i tvrdog sira, do mesnih proizvoda kao što su slanina i svinjski odrezak. Sam vrhunac bio je spaljivanje hamburgera i gumenih bombona. Cilj je radionice bio dokazati da se u hrani nalazi energija koja se može osloboditi ako se potakne grijanje. Oni su to dokazali i matematičkim zapisom.
UGLJEN, DIM I SMOLA
Voditeljica radionice: učiteljica Spomenka Kos
Voditeljica radionice svojim je učenicima sudionicima dala upute kako bez zagađenja okoliša napraviti drveni ugljen kod kuće. Drvenim ugljenim štapićima dalo se pisati, slikati, a u prošlosti su ih koristili čak i za šminkanje.
ENERGIČNI PLANKTONI
Voditelj radionice: učitelj Željko Uremović
Na ovoj su radionici učenici uz pomoć svog voditelja maštovito prikazali model ležišta fosilnih goriva. U akvarij su složili slojeve zemlje te su pomoću plastične boce prikazali ležište slane vode i nafte.
ENERGIČNO VOĆE I POVRĆE
Voditelj radionice: učitelj Igor Puček
Cilj je radionice bio otkriti na koji se način može proizvesti baterija uz pomoć voća i povrća. Učenici su u početku mjerili koliko energije ima u pojedinom voću. Dokazali su da je to limun s obzirom da ima najviše tekućine, a na kraju su uz budno oko voditelja napravili vlastiti kućni termometar.
KVAZISOLARNI BALON
Voditeljica radionice: učiteljica Martina Bošnjaković
U ovoj su radionici učenici po uputama učiteljice pokušali izraditi nemoguće: balon koji pokreće solarna energija. Ideja je bila s pomoću sunčeve energije zapaliti svijeće koje bi ujedno bile i gorivo za balon. Vremenske su ih neprilike spriječile u tome, no svakako su se vrlo dobro zabavili.
KOLIKO JE SATI?
Voditeljica radionice: učiteljica Snježana Plantak
Kako bi mogli uopće početi s mjerenjem, učenici su napravili vlastite sunčeve satove od papira. Nakon što je sve bilo precizno izrađeno, mogli su izaći na sunce s „kazaljkom“ usmjerenom prema sjeveru. Naglasili su da to nije pouzdan način za mjerenje vremena jer sunce nije uvijek prisutno da bi nam pokazalo vrijeme u svako doba dana.
ZELENO RAČUNALO
Voditeljica radionice: učiteljica Petra Bošnjak
Na informatičkoj radionici učiteljica informatike podijelila je s učenicima spoznaju da mogu koristiti svoje računalo na ekološki prihvatljiv način te im objasnila kako. Također im je pokušala usaditi neke vrijednosti, metode i načine kako, kod svakodnevne upotrebe računala, mogu uštediti energiju.
JA – ENERGIJA
Voditeljica radionice: učiteljica Tajana Cikojević
I posljednja, no nimalo manje važna, najenergičnija radionica bila je radionica TZK-a. Cilj je radionice bio upoznati učenike sa izvorima energije za mišićni rad, organskim sustavima koji sudjeluju u stvaranju i oslobađanju energije, energetskim potrebama sportaša te temeljnim razlikama aerobnog i anaerobnog treninga. Učenici su osim učenja, imali vremena i za zagrijavanje. Načine zagrijavanja na samome su kraju predstavljanja pokazali svim ostalim učenicima.
Tako smo se svi odlično zabavili i već sada nestrpljivo iščekujemo idući projektni dan.
Lea Juriša, 7.b
Fotografije snimili članovi Fotografske skupine:
Dunja Hrastić, Patricija Hrastić,
Ema Priher, Martina Svetec,
Martin Hrastić i G. Šimunec
PROJEKTNI DAN
Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2016.
„Gdje ima dima, ima i energije!“ U utorak, 26. travnja 2016. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom ,,Gdje ima dima, ima i energije“. Prirodoslovno-matematička tematika ovog projektnog dana potaknula je učenike da se upišu kod voditelja raznih radionica.
Povod ovome projektnom danu obilježavanje je Dana obnovljivih izvora energije. Nastava je bila organizirana u osam radionica koje su vodili učitelji matematike, prirodoslovnih predmeta i TZK-a. Učenici su radom u radionicama i međusobnom suradnjom naučili ponešto o energiji, upoznali se s količinom energije u hranjivim tvarima te sa stvaranjem i oslobađanjem energije u organizmu. Jedni su drugima izložili rezultate rada u prezentaciji koja se održala u školskoj dvorani nakon radionica.
U nastavku donosimo više o radu radionica.
UZ ROŠTILJ DO ENERGIJE
Voditelj radionice: učitelj Luka Milinković
Na ovoj su radionici učenici imali priliku na „roštilj“ staviti razne namirnice: od zelja, kelja, zelene salate, rajčice preko polutvrdog i tvrdog sira, do mesnih proizvoda kao što su slanina i svinjski odrezak. Sam vrhunac bio je spaljivanje hamburgera i gumenih bombona. Cilj je radionice bio dokazati da se u hrani nalazi energija koja se može osloboditi ako se potakne grijanje. Oni su to dokazali i matematičkim zapisom.
UGLJEN, DIM I SMOLA
Voditeljica radionice: učiteljica Spomenka Kos
Voditeljica radionice svojim je učenicima sudionicima dala upute kako bez zagađenja okoliša napraviti drveni ugljen kod kuće. Drvenim ugljenim štapićima dalo se pisati, slikati, a u prošlosti su ih koristili čak i za šminkanje.
ENERGIČNI PLANKTONI
Voditelj radionice: učitelj Željko Uremović
Na ovoj su radionici učenici uz pomoć svog voditelja maštovito prikazali model ležišta fosilnih goriva. U akvarij su složili slojeve zemlje te su pomoću plastične boce prikazali ležište slane vode i nafte.
ENERGIČNO VOĆE I POVRĆE
Voditelj radionice: učitelj Igor Puček
Cilj je radionice bio otkriti na koji se način može proizvesti baterija uz pomoć voća i povrća. Učenici su u početku mjerili koliko energije ima u pojedinom voću. Dokazali su da je to limun s obzirom da ima najviše tekućine, a na kraju su uz budno oko voditelja napravili vlastiti kućni termometar.
KVAZISOLARNI BALON
Voditeljica radionice: učiteljica Martina Bošnjaković
U ovoj su radionici učenici po uputama učiteljice pokušali izraditi nemoguće: balon koji pokreće solarna energija. Ideja je bila s pomoću sunčeve energije zapaliti svijeće koje bi ujedno bile i gorivo za balon. Vremenske su ih neprilike spriječile u tome, no svakako su se vrlo dobro zabavili.
KOLIKO JE SATI?
Voditeljica radionice: učiteljica Snježana Plantak
Kako bi mogli uopće početi s mjerenjem, učenici su napravili vlastite sunčeve satove od papira. Nakon što je sve bilo precizno izrađeno, mogli su izaći na sunce s „kazaljkom“ usmjerenom prema sjeveru. Naglasili su da to nije pouzdan način za mjerenje vremena jer sunce nije uvijek prisutno da bi nam pokazalo vrijeme u svako doba dana.
ZELENO RAČUNALO
Voditeljica radionice: učiteljica Petra Bošnjak
Na informatičkoj radionici učiteljica informatike podijelila je s učenicima spoznaju da mogu koristiti svoje računalo na ekološki prihvatljiv način te im objasnila kako. Također im je pokušala usaditi neke vrijednosti, metode i načine kako, kod svakodnevne upotrebe računala, mogu uštediti energiju.
JA – ENERGIJA
Voditeljica radionice: učiteljica Tajana Cikojević
I posljednja, no nimalo manje važna, najenergičnija radionica bila je radionica TZK-a. Cilj je radionice bio upoznati učenike sa izvorima energije za mišićni rad, organskim sustavima koji sudjeluju u stvaranju i oslobađanju energije, energetskim potrebama sportaša te temeljnim razlikama aerobnog i anaerobnog treninga. Učenici su osim učenja, imali vremena i za zagrijavanje. Načine zagrijavanja na samome su kraju predstavljanja pokazali svim ostalim učenicima.
Tako smo se svi odlično zabavili i već sada nestrpljivo iščekujemo idući projektni dan.
Lea Juriša, 7.b
Fotografije snimili članovi Fotografske skupine:
Dunja Hrastić, Patricija Hrastić,
Ema Priher, Martina Svetec,
Martin Hrastić i G. Šimunec
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 269970
Ovaj mjesec: 3101
Ovaj tjedan: 1143
Danas: 231