preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija

 > Naslovnica
Vijesti

PROJEKTNI DAN

Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2016.

„Gdje ima dima, ima i energije!“

U utorak, 26. travnja 2016. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom ,,Gdje ima dima, ima i energije“. Prirodoslovno-matematička tematika ovog projektnog dana potaknula je učenike da se upišu kod voditelja raznih radionica.

Povod ovome projektnom danu obilježavanje je Dana obnovljivih izvora energije. Nastava je bila organizirana u osam radionica koje su vodili učitelji matematike, prirodoslovnih predmeta i TZK-a. Učenici su radom u radionicama i međusobnom suradnjom naučili ponešto o energiji, upoznali se s količinom energije u hranjivim tvarima te sa stvaranjem i oslobađanjem energije u organizmu. Jedni su drugima izložili rezultate rada u prezentaciji koja se održala u školskoj dvorani nakon radionica.

U nastavku donosimo više o radu radionica.

 

UZ  ROŠTILJ  DO  ENERGIJE

Voditelj radionice: učitelj Luka Milinković 

Na ovoj su radionici učenici imali priliku na „roštilj“ staviti razne namirnice: od zelja, kelja, zelene salate, rajčice preko polutvrdog i tvrdog sira, do mesnih proizvoda kao što su slanina i svinjski odrezak. Sam vrhunac bio je spaljivanje hamburgera i gumenih bombona. Cilj je radionice bio dokazati da se u hrani nalazi energija koja se može osloboditi ako se potakne grijanje. Oni su to dokazali i matematičkim zapisom.

 

UGLJEN, DIM  I  SMOLA

Voditeljica radionice: učiteljica Spomenka Kos

Voditeljica radionice svojim je učenicima sudionicima dala upute kako bez zagađenja okoliša napraviti drveni ugljen kod kuće. Drvenim ugljenim štapićima dalo se pisati, slikati, a u prošlosti su ih koristili čak i za šminkanje.

 

ENERGIČNI  PLANKTONI

Voditelj radionice: učitelj Željko Uremović

Na ovoj su radionici učenici  uz pomoć svog voditelja maštovito prikazali model ležišta fosilnih goriva. U akvarij su složili slojeve zemlje te su pomoću plastične boce prikazali ležište slane vode i nafte.

 

ENERGIČNO  VOĆE  I  POVRĆE

 Voditelj radionice: učitelj Igor Puček 

Cilj je radionice bio otkriti na koji se način može proizvesti baterija uz pomoć voća i povrća. Učenici su u početku mjerili koliko energije ima u pojedinom voću.  Dokazali su da je to limun s obzirom da ima najviše tekućine, a na kraju su uz budno oko voditelja napravili vlastiti kućni termometar.

 

KVAZISOLARNI  BALON

Voditeljica radionice: učiteljica Martina Bošnjaković

U ovoj su radionici učenici po uputama učiteljice pokušali izraditi nemoguće: balon koji pokreće solarna energija. Ideja je bila s pomoću sunčeve energije zapaliti svijeće koje bi ujedno bile i gorivo za balon. Vremenske su ih neprilike spriječile u tome, no svakako su se vrlo dobro zabavili.

 

KOLIKO  JE  SATI?

Voditeljica radionice: učiteljica Snježana Plantak

Kako bi mogli uopće početi s mjerenjem, učenici su napravili vlastite sunčeve satove od papira. Nakon što je sve bilo precizno izrađeno, mogli su izaći na sunce s „kazaljkom“ usmjerenom prema sjeveru. Naglasili su da to nije pouzdan način za mjerenje vremena jer sunce nije uvijek prisutno da bi nam pokazalo vrijeme u svako doba dana.

 

ZELENO  RAČUNALO

Voditeljica radionice: učiteljica Petra Bošnjak

Na informatičkoj radionici  učiteljica informatike podijelila je s učenicima spoznaju da mogu koristiti svoje računalo na ekološki prihvatljiv način te im objasnila kako. Također im je pokušala usaditi neke vrijednosti, metode i načine kako, kod svakodnevne upotrebe računala, mogu uštediti energiju.

 

JA – ENERGIJA

Voditeljica radionice: učiteljica Tajana Cikojević 

I posljednja, no nimalo manje važna, najenergičnija radionica bila je radionica TZK-a. Cilj je radionice bio upoznati učenike sa izvorima energije za mišićni rad, organskim sustavima koji sudjeluju u stvaranju i oslobađanju energije, energetskim potrebama sportaša te temeljnim razlikama aerobnog i anaerobnog treninga. Učenici su osim učenja, imali vremena i za zagrijavanje. Načine zagrijavanja na samome su kraju predstavljanja pokazali svim ostalim učenicima.

Tako smo se svi odlično zabavili i već sada nestrpljivo iščekujemo idući projektni dan.

Lea Juriša, 7.b

Fotografije snimili članovi Fotografske skupine:

Dunja Hrastić, Patricija Hrastić,

Ema Priher, Martina Svetec,

Martin Hrastić i G. Šimunec

 




Vijesti

PROJEKTNI DAN

Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2016.

„Gdje ima dima, ima i energije!“

U utorak, 26. travnja 2016. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom ,,Gdje ima dima, ima i energije“. Prirodoslovno-matematička tematika ovog projektnog dana potaknula je učenike da se upišu kod voditelja raznih radionica.

Povod ovome projektnom danu obilježavanje je Dana obnovljivih izvora energije. Nastava je bila organizirana u osam radionica koje su vodili učitelji matematike, prirodoslovnih predmeta i TZK-a. Učenici su radom u radionicama i međusobnom suradnjom naučili ponešto o energiji, upoznali se s količinom energije u hranjivim tvarima te sa stvaranjem i oslobađanjem energije u organizmu. Jedni su drugima izložili rezultate rada u prezentaciji koja se održala u školskoj dvorani nakon radionica.

U nastavku donosimo više o radu radionica.

 

UZ  ROŠTILJ  DO  ENERGIJE

Voditelj radionice: učitelj Luka Milinković 

Na ovoj su radionici učenici imali priliku na „roštilj“ staviti razne namirnice: od zelja, kelja, zelene salate, rajčice preko polutvrdog i tvrdog sira, do mesnih proizvoda kao što su slanina i svinjski odrezak. Sam vrhunac bio je spaljivanje hamburgera i gumenih bombona. Cilj je radionice bio dokazati da se u hrani nalazi energija koja se može osloboditi ako se potakne grijanje. Oni su to dokazali i matematičkim zapisom.

 

UGLJEN, DIM  I  SMOLA

Voditeljica radionice: učiteljica Spomenka Kos

Voditeljica radionice svojim je učenicima sudionicima dala upute kako bez zagađenja okoliša napraviti drveni ugljen kod kuće. Drvenim ugljenim štapićima dalo se pisati, slikati, a u prošlosti su ih koristili čak i za šminkanje.

 

ENERGIČNI  PLANKTONI

Voditelj radionice: učitelj Željko Uremović

Na ovoj su radionici učenici  uz pomoć svog voditelja maštovito prikazali model ležišta fosilnih goriva. U akvarij su složili slojeve zemlje te su pomoću plastične boce prikazali ležište slane vode i nafte.

 

ENERGIČNO  VOĆE  I  POVRĆE

 Voditelj radionice: učitelj Igor Puček 

Cilj je radionice bio otkriti na koji se način može proizvesti baterija uz pomoć voća i povrća. Učenici su u početku mjerili koliko energije ima u pojedinom voću.  Dokazali su da je to limun s obzirom da ima najviše tekućine, a na kraju su uz budno oko voditelja napravili vlastiti kućni termometar.

 

KVAZISOLARNI  BALON

Voditeljica radionice: učiteljica Martina Bošnjaković

U ovoj su radionici učenici po uputama učiteljice pokušali izraditi nemoguće: balon koji pokreće solarna energija. Ideja je bila s pomoću sunčeve energije zapaliti svijeće koje bi ujedno bile i gorivo za balon. Vremenske su ih neprilike spriječile u tome, no svakako su se vrlo dobro zabavili.

 

KOLIKO  JE  SATI?

Voditeljica radionice: učiteljica Snježana Plantak

Kako bi mogli uopće početi s mjerenjem, učenici su napravili vlastite sunčeve satove od papira. Nakon što je sve bilo precizno izrađeno, mogli su izaći na sunce s „kazaljkom“ usmjerenom prema sjeveru. Naglasili su da to nije pouzdan način za mjerenje vremena jer sunce nije uvijek prisutno da bi nam pokazalo vrijeme u svako doba dana.

 

ZELENO  RAČUNALO

Voditeljica radionice: učiteljica Petra Bošnjak

Na informatičkoj radionici  učiteljica informatike podijelila je s učenicima spoznaju da mogu koristiti svoje računalo na ekološki prihvatljiv način te im objasnila kako. Također im je pokušala usaditi neke vrijednosti, metode i načine kako, kod svakodnevne upotrebe računala, mogu uštediti energiju.

 

JA – ENERGIJA

Voditeljica radionice: učiteljica Tajana Cikojević 

I posljednja, no nimalo manje važna, najenergičnija radionica bila je radionica TZK-a. Cilj je radionice bio upoznati učenike sa izvorima energije za mišićni rad, organskim sustavima koji sudjeluju u stvaranju i oslobađanju energije, energetskim potrebama sportaša te temeljnim razlikama aerobnog i anaerobnog treninga. Učenici su osim učenja, imali vremena i za zagrijavanje. Načine zagrijavanja na samome su kraju predstavljanja pokazali svim ostalim učenicima.

Tako smo se svi odlično zabavili i već sada nestrpljivo iščekujemo idući projektni dan.

Lea Juriša, 7.b

Fotografije snimili članovi Fotografske skupine:

Dunja Hrastić, Patricija Hrastić,

Ema Priher, Martina Svetec,

Martin Hrastić i G. Šimunec

 




Vijesti

PROJEKTNI DAN

Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2016.

„Gdje ima dima, ima i energije!“

U utorak, 26. travnja 2016. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom ,,Gdje ima dima, ima i energije“. Prirodoslovno-matematička tematika ovog projektnog dana potaknula je učenike da se upišu kod voditelja raznih radionica.

Povod ovome projektnom danu obilježavanje je Dana obnovljivih izvora energije. Nastava je bila organizirana u osam radionica koje su vodili učitelji matematike, prirodoslovnih predmeta i TZK-a. Učenici su radom u radionicama i međusobnom suradnjom naučili ponešto o energiji, upoznali se s količinom energije u hranjivim tvarima te sa stvaranjem i oslobađanjem energije u organizmu. Jedni su drugima izložili rezultate rada u prezentaciji koja se održala u školskoj dvorani nakon radionica.

U nastavku donosimo više o radu radionica.

 

UZ  ROŠTILJ  DO  ENERGIJE

Voditelj radionice: učitelj Luka Milinković 

Na ovoj su radionici učenici imali priliku na „roštilj“ staviti razne namirnice: od zelja, kelja, zelene salate, rajčice preko polutvrdog i tvrdog sira, do mesnih proizvoda kao što su slanina i svinjski odrezak. Sam vrhunac bio je spaljivanje hamburgera i gumenih bombona. Cilj je radionice bio dokazati da se u hrani nalazi energija koja se može osloboditi ako se potakne grijanje. Oni su to dokazali i matematičkim zapisom.

 

UGLJEN, DIM  I  SMOLA

Voditeljica radionice: učiteljica Spomenka Kos

Voditeljica radionice svojim je učenicima sudionicima dala upute kako bez zagađenja okoliša napraviti drveni ugljen kod kuće. Drvenim ugljenim štapićima dalo se pisati, slikati, a u prošlosti su ih koristili čak i za šminkanje.

 

ENERGIČNI  PLANKTONI

Voditelj radionice: učitelj Željko Uremović

Na ovoj su radionici učenici  uz pomoć svog voditelja maštovito prikazali model ležišta fosilnih goriva. U akvarij su složili slojeve zemlje te su pomoću plastične boce prikazali ležište slane vode i nafte.

 

ENERGIČNO  VOĆE  I  POVRĆE

 Voditelj radionice: učitelj Igor Puček 

Cilj je radionice bio otkriti na koji se način može proizvesti baterija uz pomoć voća i povrća. Učenici su u početku mjerili koliko energije ima u pojedinom voću.  Dokazali su da je to limun s obzirom da ima najviše tekućine, a na kraju su uz budno oko voditelja napravili vlastiti kućni termometar.

 

KVAZISOLARNI  BALON

Voditeljica radionice: učiteljica Martina Bošnjaković

U ovoj su radionici učenici po uputama učiteljice pokušali izraditi nemoguće: balon koji pokreće solarna energija. Ideja je bila s pomoću sunčeve energije zapaliti svijeće koje bi ujedno bile i gorivo za balon. Vremenske su ih neprilike spriječile u tome, no svakako su se vrlo dobro zabavili.

 

KOLIKO  JE  SATI?

Voditeljica radionice: učiteljica Snježana Plantak

Kako bi mogli uopće početi s mjerenjem, učenici su napravili vlastite sunčeve satove od papira. Nakon što je sve bilo precizno izrađeno, mogli su izaći na sunce s „kazaljkom“ usmjerenom prema sjeveru. Naglasili su da to nije pouzdan način za mjerenje vremena jer sunce nije uvijek prisutno da bi nam pokazalo vrijeme u svako doba dana.

 

ZELENO  RAČUNALO

Voditeljica radionice: učiteljica Petra Bošnjak

Na informatičkoj radionici  učiteljica informatike podijelila je s učenicima spoznaju da mogu koristiti svoje računalo na ekološki prihvatljiv način te im objasnila kako. Također im je pokušala usaditi neke vrijednosti, metode i načine kako, kod svakodnevne upotrebe računala, mogu uštediti energiju.

 

JA – ENERGIJA

Voditeljica radionice: učiteljica Tajana Cikojević 

I posljednja, no nimalo manje važna, najenergičnija radionica bila je radionica TZK-a. Cilj je radionice bio upoznati učenike sa izvorima energije za mišićni rad, organskim sustavima koji sudjeluju u stvaranju i oslobađanju energije, energetskim potrebama sportaša te temeljnim razlikama aerobnog i anaerobnog treninga. Učenici su osim učenja, imali vremena i za zagrijavanje. Načine zagrijavanja na samome su kraju predstavljanja pokazali svim ostalim učenicima.

Tako smo se svi odlično zabavili i već sada nestrpljivo iščekujemo idući projektni dan.

Lea Juriša, 7.b

Fotografije snimili članovi Fotografske skupine:

Dunja Hrastić, Patricija Hrastić,

Ema Priher, Martina Svetec,

Martin Hrastić i G. Šimunec

 




VOZNI RED AUTOBUSA

VIRTUALNA KNJIŽNICA

           

VIRTUALNA IZLOŽBA

KADA U KNJIŽNICU?

RASPORED INFORMACIJA


ŠKOLSKO ZVONO

ŠKOLSKI JELOVNIK

KALENDAR RADA

Kalendar rada

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

KALKULATOR

E-DNEVNIK

     

     

KORISNI LINKOVI

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 1. 2018.

Ukupno: 269970
Ovaj mjesec: 3101
Ovaj tjedan: 1143
Danas: 231
CMS za škole logo
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija / Školska 7, HR-42214 Sveti Ilija / os-vnazor-svetiilija.skole.hr / skola@os-vnazor-svetiilija.skole.hr
preskoči na navigaciju