PROJEKT 3.A I B RAZREDA
Autor: Petra Bošnjak, 16. 6. 2016.
Trećaši prihvatili izazov 10 dana bez ekrana Kako bi pokazali da vrijeme mogu provesti na puno kreativniji način nego ispred ekrana, učenici 3. a i 3. b razreda sudjelovali su u projektu 10 dana bez ekrana. 3.a se u projekt uključio od 10. do 19. travnja, a 3.b od 24. veljače do 4. ožujka.
Učenici obaju razreda s veseljem su prihvatili izazov da kroz deset dana sami organiziraju vlastito slobodno vrijeme na način da ga ispune sa što više raznovrsnih sadržaja, a da pritom što manje vremena provedu pred ekranima. Iz dana u dan za svaki su svoj uspjeh marljivo bilježili nagradne bodove i trudili se što manje vremena provesti pred ekranom. Njihove su uspjehe s ponosom pratili i roditelji, koji su svakodnevno svojim potpisom potvrđivali nagradne bodove. Mnogi su se od njih, zajedno s ostalim članovima obitelji, također uključili u projekt i zajedno se sa svojim trećašem bavili aktivnostima koje ne uključuju ekran. I učenici i roditelji se slažu da su pritom poboljšali svoju komunikaciju i jačali obiteljsko zajedništvo, a sve to na zdrav način. Osvijestili su da su u današnjem vremenu mediji bitna sastavnica svakodnevnog života, ali da pojedinim medijskim sadržajima treba pristupati s kritičkim stavom. Prednost su dali ponekad zanemarenim aktivnostima koje su izuzetno bitne za duhovno i tjelesno zdravlje, kao što su kretanje, boravak u prirodi, druženje, čitanje i briga o drugima. Trećaši nakon deset dana nisu prestali nastojati svoje vrijeme provoditi što kreativnije, naprotiv, zdrave navike stečene tijekom projekta obećaju razvijati i dalje.
Kojim su se sve aktivnostima trećaši bavili tijekom svojih deset dana bez ekrana i koliko su uspješni bili u ovom izazovu pogledajte u priloženoj prezentaciji.
učiteljica pripravnica Željka Vuk
PROJEKT 3.A I B RAZREDA
Autor: Petra Bošnjak, 16. 6. 2016.
Trećaši prihvatili izazov 10 dana bez ekrana Kako bi pokazali da vrijeme mogu provesti na puno kreativniji način nego ispred ekrana, učenici 3. a i 3. b razreda sudjelovali su u projektu 10 dana bez ekrana. 3.a se u projekt uključio od 10. do 19. travnja, a 3.b od 24. veljače do 4. ožujka.
Učenici obaju razreda s veseljem su prihvatili izazov da kroz deset dana sami organiziraju vlastito slobodno vrijeme na način da ga ispune sa što više raznovrsnih sadržaja, a da pritom što manje vremena provedu pred ekranima. Iz dana u dan za svaki su svoj uspjeh marljivo bilježili nagradne bodove i trudili se što manje vremena provesti pred ekranom. Njihove su uspjehe s ponosom pratili i roditelji, koji su svakodnevno svojim potpisom potvrđivali nagradne bodove. Mnogi su se od njih, zajedno s ostalim članovima obitelji, također uključili u projekt i zajedno se sa svojim trećašem bavili aktivnostima koje ne uključuju ekran. I učenici i roditelji se slažu da su pritom poboljšali svoju komunikaciju i jačali obiteljsko zajedništvo, a sve to na zdrav način. Osvijestili su da su u današnjem vremenu mediji bitna sastavnica svakodnevnog života, ali da pojedinim medijskim sadržajima treba pristupati s kritičkim stavom. Prednost su dali ponekad zanemarenim aktivnostima koje su izuzetno bitne za duhovno i tjelesno zdravlje, kao što su kretanje, boravak u prirodi, druženje, čitanje i briga o drugima. Trećaši nakon deset dana nisu prestali nastojati svoje vrijeme provoditi što kreativnije, naprotiv, zdrave navike stečene tijekom projekta obećaju razvijati i dalje.
Kojim su se sve aktivnostima trećaši bavili tijekom svojih deset dana bez ekrana i koliko su uspješni bili u ovom izazovu pogledajte u priloženoj prezentaciji.
učiteljica pripravnica Željka Vuk
PROJEKT 3.A I B RAZREDA
Autor: Petra Bošnjak, 16. 6. 2016.
Trećaši prihvatili izazov 10 dana bez ekrana Kako bi pokazali da vrijeme mogu provesti na puno kreativniji način nego ispred ekrana, učenici 3. a i 3. b razreda sudjelovali su u projektu 10 dana bez ekrana. 3.a se u projekt uključio od 10. do 19. travnja, a 3.b od 24. veljače do 4. ožujka.
Učenici obaju razreda s veseljem su prihvatili izazov da kroz deset dana sami organiziraju vlastito slobodno vrijeme na način da ga ispune sa što više raznovrsnih sadržaja, a da pritom što manje vremena provedu pred ekranima. Iz dana u dan za svaki su svoj uspjeh marljivo bilježili nagradne bodove i trudili se što manje vremena provesti pred ekranom. Njihove su uspjehe s ponosom pratili i roditelji, koji su svakodnevno svojim potpisom potvrđivali nagradne bodove. Mnogi su se od njih, zajedno s ostalim članovima obitelji, također uključili u projekt i zajedno se sa svojim trećašem bavili aktivnostima koje ne uključuju ekran. I učenici i roditelji se slažu da su pritom poboljšali svoju komunikaciju i jačali obiteljsko zajedništvo, a sve to na zdrav način. Osvijestili su da su u današnjem vremenu mediji bitna sastavnica svakodnevnog života, ali da pojedinim medijskim sadržajima treba pristupati s kritičkim stavom. Prednost su dali ponekad zanemarenim aktivnostima koje su izuzetno bitne za duhovno i tjelesno zdravlje, kao što su kretanje, boravak u prirodi, druženje, čitanje i briga o drugima. Trećaši nakon deset dana nisu prestali nastojati svoje vrijeme provoditi što kreativnije, naprotiv, zdrave navike stečene tijekom projekta obećaju razvijati i dalje.
Kojim su se sve aktivnostima trećaši bavili tijekom svojih deset dana bez ekrana i koliko su uspješni bili u ovom izazovu pogledajte u priloženoj prezentaciji.
učiteljica pripravnica Željka Vuk
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 269971
Ovaj mjesec: 3102
Ovaj tjedan: 1144
Danas: 232