PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2017.
Mali znanstvenici - velika otkrića U utorak, 11. travnja 2017. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom „Znanstvena otkrića“. Nastava je bila organizirana u obliku radionica koje su vodili učitelji prirodoslovno-matematičke skupine predmeta i informatike, a sudjelovali učenici viših razreda. U sedam radionica učenici su se bavili znanstvenim otkrićima na području matematike, prirode, kemije, fizike, geografije i informatike. Bilo je vrlo zanimljivo, zabavno i poučno.
Magični brojevi
Voditelj radionice: Učitelj Matematike Igor Puček
Učenici su u ovoj radionici upoznali Fibonaccijev niz, Fibonaccijevu spiralu i konsonantu π (pi). Iz kartona, stiropora i ljepila izrađivali su maketu s preprekama, crtali Fibonaccijevu spiralu i školjku, a u školskom dvorištu mjerili su i opseg svakog drveta kako bi pomoću Ludolfovog broja (konsonante pi) izračunali njihovu debljinu.
Čunjosječnice
Voditelj radionice: učiteljica Matematike Snježana Plantak
Cilj radionice bio je upoznati učenike s povijesnom stranom otkrića krivulja drugog reda kao što su kružnice, elipse i parabole. Učenici su najprije u pijesku, pomoću drvenih štapića i užeta, vježbali napraviti kružnicu, elipsu i parabolu. Nakon što su bili uvježbali konstrukcije, u kutiji s pijeskom dizajnirali su svoj vrt pomoću tih geometrijskih oblika. Na školskom igralištu napravili su konstrukcije pomoću drvenih štapova, krede i užeta. Zatim su se vratili u učionicu gdje su svi zajedno izradili plakat o krivuljama.
Traubeova stanica
Voditelj radionice: učitelj Biologije Luka Milinković
Polupropusnost stanične membrane jedno je od najvažnijih otkrića u 19. stoljeću da bi se razumjelo kako tvari putuju iz stanice u stanicu. Upravo je to bio poticaj da se u ovoj radionici prikaže Traubeova stanica kao model stanične membrane. Na radionici su učenici stvarali umjetne stanice. Zajedno su pomiješali dvije kemikalije i tako su nastali mjehurići koji su predstavljali stanice.
Tekućina života i smrti
Voditelj radionice: učiteljica Kemije Spomenka Kos
Tema ove radionice bila je alkohol. Na radionici su učenici imali priliku upoznati otkrića vezana uz alkohol kroz povijest kao tekućinu života jer je liječio različite bolesti i tekućinu smrti koja u prekomjernoj količini štetno utječe na život čovjeka. Pokusima su dobili alkohol etanol iz šećera i kvasca. Dokazali su da različiti alkoholi gore različitom bojom plamena te upoznali svojstvo alkohola kao otapalo i rezultate kemijskog alko-testa.
Volim se gibat, gibat! - Isaac Newton
Voditelj radionice: učiteljica Fizike Monika Copak
Znate li crtić o ptici trkačici? Upravo takav jedan gledali su učenici u ovoj radionici. Učenici su izvodili ove pokuse: brzo povlačenje platna, spuštanje loptica različitih veličina kroz različite nagibe, bacanje kovanice i papira iste veličine, puhanje salvete u zrak kroz slamčicu, bacanje loptice (akcija) i njeno odbijanje (reakcija), provlačenje konca kroz slamku i napuhavanje balona, izrada autića na zračni pogon). Pomoću tih pokusa dokazali su tri Newtonova zakona. Timski rad čini čuda!
Mohometeorologija - Andrija Mohorovičić
Voditelj radionice: učitelj Geografije Željko Uremović
Mohometeorologija? Što je to? To je naziv radionice kojoj je bio cilj upoznati učenike s djelom i životom Andrije Mohorovičića. On je utemeljio hrvatsku meteorologiju i otkrio moho sloj u Zemlji. Podijeljeni u četiri skupine, učenici su proučavali životopis i otkriće tog poznatog geografa i marljivo izrađivali barometar iz balona, staklenke i slamki. Budući da je taj dan padala kiša, barometar je pokazao nizak tlak zraka.
Robot Žmirko - Robotika
Voditelj radionice: učiteljica Informatike Petra Bošnjak
Polaznici ove radionice upoznali su otkriće robota i što je to umjetna inteligencija. Kako je robotika nastala i kako se razvijala bila su objašnjenja na koja je odgovorila učiteljica Bošnjak. Zatim su učenici izrađivali programske naredbe na računalu koje su tada prebacivali na Micro:bit pločice i robote. Pomoću zadanih naredbi robotima su uspjeli prijeći razne prepreke.
Novinarska skupina
Fotografije: Dunja Hrastić, Mihael Šinko, Patricija Hrastić, Ema Priher
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2017.
Mali znanstvenici - velika otkrića U utorak, 11. travnja 2017. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom „Znanstvena otkrića“. Nastava je bila organizirana u obliku radionica koje su vodili učitelji prirodoslovno-matematičke skupine predmeta i informatike, a sudjelovali učenici viših razreda. U sedam radionica učenici su se bavili znanstvenim otkrićima na području matematike, prirode, kemije, fizike, geografije i informatike. Bilo je vrlo zanimljivo, zabavno i poučno.
Magični brojevi
Voditelj radionice: Učitelj Matematike Igor Puček
Učenici su u ovoj radionici upoznali Fibonaccijev niz, Fibonaccijevu spiralu i konsonantu π (pi). Iz kartona, stiropora i ljepila izrađivali su maketu s preprekama, crtali Fibonaccijevu spiralu i školjku, a u školskom dvorištu mjerili su i opseg svakog drveta kako bi pomoću Ludolfovog broja (konsonante pi) izračunali njihovu debljinu.
Čunjosječnice
Voditelj radionice: učiteljica Matematike Snježana Plantak
Cilj radionice bio je upoznati učenike s povijesnom stranom otkrića krivulja drugog reda kao što su kružnice, elipse i parabole. Učenici su najprije u pijesku, pomoću drvenih štapića i užeta, vježbali napraviti kružnicu, elipsu i parabolu. Nakon što su bili uvježbali konstrukcije, u kutiji s pijeskom dizajnirali su svoj vrt pomoću tih geometrijskih oblika. Na školskom igralištu napravili su konstrukcije pomoću drvenih štapova, krede i užeta. Zatim su se vratili u učionicu gdje su svi zajedno izradili plakat o krivuljama.
Traubeova stanica
Voditelj radionice: učitelj Biologije Luka Milinković
Polupropusnost stanične membrane jedno je od najvažnijih otkrića u 19. stoljeću da bi se razumjelo kako tvari putuju iz stanice u stanicu. Upravo je to bio poticaj da se u ovoj radionici prikaže Traubeova stanica kao model stanične membrane. Na radionici su učenici stvarali umjetne stanice. Zajedno su pomiješali dvije kemikalije i tako su nastali mjehurići koji su predstavljali stanice.
Tekućina života i smrti
Voditelj radionice: učiteljica Kemije Spomenka Kos
Tema ove radionice bila je alkohol. Na radionici su učenici imali priliku upoznati otkrića vezana uz alkohol kroz povijest kao tekućinu života jer je liječio različite bolesti i tekućinu smrti koja u prekomjernoj količini štetno utječe na život čovjeka. Pokusima su dobili alkohol etanol iz šećera i kvasca. Dokazali su da različiti alkoholi gore različitom bojom plamena te upoznali svojstvo alkohola kao otapalo i rezultate kemijskog alko-testa.
Volim se gibat, gibat! - Isaac Newton
Voditelj radionice: učiteljica Fizike Monika Copak
Znate li crtić o ptici trkačici? Upravo takav jedan gledali su učenici u ovoj radionici. Učenici su izvodili ove pokuse: brzo povlačenje platna, spuštanje loptica različitih veličina kroz različite nagibe, bacanje kovanice i papira iste veličine, puhanje salvete u zrak kroz slamčicu, bacanje loptice (akcija) i njeno odbijanje (reakcija), provlačenje konca kroz slamku i napuhavanje balona, izrada autića na zračni pogon). Pomoću tih pokusa dokazali su tri Newtonova zakona. Timski rad čini čuda!
Mohometeorologija - Andrija Mohorovičić
Voditelj radionice: učitelj Geografije Željko Uremović
Mohometeorologija? Što je to? To je naziv radionice kojoj je bio cilj upoznati učenike s djelom i životom Andrije Mohorovičića. On je utemeljio hrvatsku meteorologiju i otkrio moho sloj u Zemlji. Podijeljeni u četiri skupine, učenici su proučavali životopis i otkriće tog poznatog geografa i marljivo izrađivali barometar iz balona, staklenke i slamki. Budući da je taj dan padala kiša, barometar je pokazao nizak tlak zraka.
Robot Žmirko - Robotika
Voditelj radionice: učiteljica Informatike Petra Bošnjak
Polaznici ove radionice upoznali su otkriće robota i što je to umjetna inteligencija. Kako je robotika nastala i kako se razvijala bila su objašnjenja na koja je odgovorila učiteljica Bošnjak. Zatim su učenici izrađivali programske naredbe na računalu koje su tada prebacivali na Micro:bit pločice i robote. Pomoću zadanih naredbi robotima su uspjeli prijeći razne prepreke.
Novinarska skupina
Fotografije: Dunja Hrastić, Mihael Šinko, Patricija Hrastić, Ema Priher
PROJEKTNI DAN U NAŠOJ ŠKOLI
Autor: Gordana Šimunec, 1. 5. 2017.
Mali znanstvenici - velika otkrića U utorak, 11. travnja 2017. godine održan je još jedan projektni dan u našoj školi pod nazivom „Znanstvena otkrića“. Nastava je bila organizirana u obliku radionica koje su vodili učitelji prirodoslovno-matematičke skupine predmeta i informatike, a sudjelovali učenici viših razreda. U sedam radionica učenici su se bavili znanstvenim otkrićima na području matematike, prirode, kemije, fizike, geografije i informatike. Bilo je vrlo zanimljivo, zabavno i poučno.
Magični brojevi
Voditelj radionice: Učitelj Matematike Igor Puček
Učenici su u ovoj radionici upoznali Fibonaccijev niz, Fibonaccijevu spiralu i konsonantu π (pi). Iz kartona, stiropora i ljepila izrađivali su maketu s preprekama, crtali Fibonaccijevu spiralu i školjku, a u školskom dvorištu mjerili su i opseg svakog drveta kako bi pomoću Ludolfovog broja (konsonante pi) izračunali njihovu debljinu.
Čunjosječnice
Voditelj radionice: učiteljica Matematike Snježana Plantak
Cilj radionice bio je upoznati učenike s povijesnom stranom otkrića krivulja drugog reda kao što su kružnice, elipse i parabole. Učenici su najprije u pijesku, pomoću drvenih štapića i užeta, vježbali napraviti kružnicu, elipsu i parabolu. Nakon što su bili uvježbali konstrukcije, u kutiji s pijeskom dizajnirali su svoj vrt pomoću tih geometrijskih oblika. Na školskom igralištu napravili su konstrukcije pomoću drvenih štapova, krede i užeta. Zatim su se vratili u učionicu gdje su svi zajedno izradili plakat o krivuljama.
Traubeova stanica
Voditelj radionice: učitelj Biologije Luka Milinković
Polupropusnost stanične membrane jedno je od najvažnijih otkrića u 19. stoljeću da bi se razumjelo kako tvari putuju iz stanice u stanicu. Upravo je to bio poticaj da se u ovoj radionici prikaže Traubeova stanica kao model stanične membrane. Na radionici su učenici stvarali umjetne stanice. Zajedno su pomiješali dvije kemikalije i tako su nastali mjehurići koji su predstavljali stanice.
Tekućina života i smrti
Voditelj radionice: učiteljica Kemije Spomenka Kos
Tema ove radionice bila je alkohol. Na radionici su učenici imali priliku upoznati otkrića vezana uz alkohol kroz povijest kao tekućinu života jer je liječio različite bolesti i tekućinu smrti koja u prekomjernoj količini štetno utječe na život čovjeka. Pokusima su dobili alkohol etanol iz šećera i kvasca. Dokazali su da različiti alkoholi gore različitom bojom plamena te upoznali svojstvo alkohola kao otapalo i rezultate kemijskog alko-testa.
Volim se gibat, gibat! - Isaac Newton
Voditelj radionice: učiteljica Fizike Monika Copak
Znate li crtić o ptici trkačici? Upravo takav jedan gledali su učenici u ovoj radionici. Učenici su izvodili ove pokuse: brzo povlačenje platna, spuštanje loptica različitih veličina kroz različite nagibe, bacanje kovanice i papira iste veličine, puhanje salvete u zrak kroz slamčicu, bacanje loptice (akcija) i njeno odbijanje (reakcija), provlačenje konca kroz slamku i napuhavanje balona, izrada autića na zračni pogon). Pomoću tih pokusa dokazali su tri Newtonova zakona. Timski rad čini čuda!
Mohometeorologija - Andrija Mohorovičić
Voditelj radionice: učitelj Geografije Željko Uremović
Mohometeorologija? Što je to? To je naziv radionice kojoj je bio cilj upoznati učenike s djelom i životom Andrije Mohorovičića. On je utemeljio hrvatsku meteorologiju i otkrio moho sloj u Zemlji. Podijeljeni u četiri skupine, učenici su proučavali životopis i otkriće tog poznatog geografa i marljivo izrađivali barometar iz balona, staklenke i slamki. Budući da je taj dan padala kiša, barometar je pokazao nizak tlak zraka.
Robot Žmirko - Robotika
Voditelj radionice: učiteljica Informatike Petra Bošnjak
Polaznici ove radionice upoznali su otkriće robota i što je to umjetna inteligencija. Kako je robotika nastala i kako se razvijala bila su objašnjenja na koja je odgovorila učiteljica Bošnjak. Zatim su učenici izrađivali programske naredbe na računalu koje su tada prebacivali na Micro:bit pločice i robote. Pomoću zadanih naredbi robotima su uspjeli prijeći razne prepreke.
Novinarska skupina
Fotografije: Dunja Hrastić, Mihael Šinko, Patricija Hrastić, Ema Priher
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 269971
Ovaj mjesec: 3102
Ovaj tjedan: 1144
Danas: 232