preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija

 > Naslovnica
Vijesti

POSLJEDNJI DAN NASTAVE U PRVOME OBRAZOVNOM RAZDOBLJU

Autor: Gordana Šimunec, 23. 12. 2017.

Dan društvenih igara

Posljednjega dana nastave u prvom obrazovnom razdoblju učenici i učitelji uvijek su puni uzbuđenja i nestrpljenja. Teže se usredotočiti na učenje, vježbanje i zapisivanje. Zato su ove godine učitelji naše škole u svojim razredima organizirali Dan društvenih igara. Ideju su učitelji razvili nakon Večeri matematike. Naime, društvene igre su uvijek dobar način učenja, vježbanja matematičkih vještina, sagledavanja problema i njegovog rješavanja. U igri svako djelo i odluka nosi za sobom neku posljedicu i sudionici nauče biti pobjednici, ali i gubitnici.

22. prosinca 2017. godine u našoj je školi proveden Dan društvenih igara. Sudjelovali su svi učenici, a vodili su ih njihovi razrednici uz učitelje hospitante. U nižim razredima su to bili vjeroučiteljica  s. Leopolda Kefelja i učiteljica Monika Copak, a u višim razredima učitelji Mirjana Vrček, Luka Milinković i Dalia Šipek.

U prvim su razredima djeca igrala Twister, Jozo Bozo i Čarobni svijet, Čovječe, ne ljuti se,  Memory sa sličicama, Potapanje brodova, Prometne znakove i Crnog Petra. Pritom su se mijenjali po skupinama, pomagali jedni drugima, objašnjavali, ali i pjevali uz glazbenu pratnju.

Učiteljica 2.b razreda Sanja Požgaj istaknula je kako djeci nedostaje takva vrsta učenja gdje oni razvijaju motoriku i koncentraciju posebno u igrama kao što su Ulovi ribu i Twister. Često i ne slijede pravila igre pa ih na to treba poticati. U 2.a igrali su se još i igre Čovječe, glupiraj se, Brain Box i Domino.

Među Avanturom do škole i Dobble, Slijepi miš bila je omiljena igra u 3.b razredu, a u 3.a učenici su se prvo međusobno darivali pa su zatim igrali šah, 5 sekundi, Povratak u prošlost i Enu.

U 4.b razredu svi su učenici bili uključeni u igru Tko će prvi složiti slagalicu te su mjerili vrijeme koliko dugo je potrebno određenom učeniku da složi slagalicu. Osim toga slagali su kućicu od puzzli i igrali se na određenu temu kao što je selidba, sestre, poludjela beba i drugo. Šah, Potapanje brodova, Tombola bile su igre koje su se igrale u 4.a , a učiteljica je napomenula da je potrebno više takvih druženja zbog razvijanja prijateljstva i dobre komunikacije.

U 5.a bilo je mnoštvo igara kao što su Stoopido, Monopoly, Tik...tak Buum, Frutti di mare, Prst istine, a pažnju je plijenila Rubikova električna kocka. Razred 5.b je za razliku od ostalih dan proveo u školskoj dvorani, a učenici su sjedeći  na strunjačama igrali  Bingo, Monopoly, Potapanje brodova, Istina ili izazov. Neki su mogli zaigrali i badminton.

Učenici u 6.a i 6.b razredu izjavili su kako su sretni što ne moraju pisati u bilježnicu i učiti. Igrali su se igre kartama, Alias, Čovječe, glupiraj se i Potapanje brodova, Cosmopoly i Uno.

Najviše igara donijeli su učenici 7.b razreda. Tu su bili Tupko Lupko koja je bila najzanimljivija, Metropoly, Ramzez-traženje piramida, Labirnit, Rebecca u šopingu, Lotti Karotti. Razred 7.a je opet za razliku od drugih razreda igrao društvenu mrežnu igru Tranformmice gdje je bio uključen cijeli razred.

Kao što je istaknula učiteljica Jelena Keretić društvene igre pozitivno utječu na djecu i stvaraju ugodno raspoloženje. 8.a razred zaigrao je šah, Cosmopoly i 5 sekundi dok su u 8.b razredu aktualne igre bile Križić-kružić, Mlin i Crni Petar.

Na ovakav način završiti nastavu bilo je ugodno i poticajno. Nadajmo se da će biti još takvih zabavnih  trenutaka u školi!

                                                                         Magdalena Njegovec, učiteljica

Fotografije snimili Tatjana Slunjski, Igor Puček i Gordana Šimunec




Vijesti

POSLJEDNJI DAN NASTAVE U PRVOME OBRAZOVNOM RAZDOBLJU

Autor: Gordana Šimunec, 23. 12. 2017.

Dan društvenih igara

Posljednjega dana nastave u prvom obrazovnom razdoblju učenici i učitelji uvijek su puni uzbuđenja i nestrpljenja. Teže se usredotočiti na učenje, vježbanje i zapisivanje. Zato su ove godine učitelji naše škole u svojim razredima organizirali Dan društvenih igara. Ideju su učitelji razvili nakon Večeri matematike. Naime, društvene igre su uvijek dobar način učenja, vježbanja matematičkih vještina, sagledavanja problema i njegovog rješavanja. U igri svako djelo i odluka nosi za sobom neku posljedicu i sudionici nauče biti pobjednici, ali i gubitnici.

22. prosinca 2017. godine u našoj je školi proveden Dan društvenih igara. Sudjelovali su svi učenici, a vodili su ih njihovi razrednici uz učitelje hospitante. U nižim razredima su to bili vjeroučiteljica  s. Leopolda Kefelja i učiteljica Monika Copak, a u višim razredima učitelji Mirjana Vrček, Luka Milinković i Dalia Šipek.

U prvim su razredima djeca igrala Twister, Jozo Bozo i Čarobni svijet, Čovječe, ne ljuti se,  Memory sa sličicama, Potapanje brodova, Prometne znakove i Crnog Petra. Pritom su se mijenjali po skupinama, pomagali jedni drugima, objašnjavali, ali i pjevali uz glazbenu pratnju.

Učiteljica 2.b razreda Sanja Požgaj istaknula je kako djeci nedostaje takva vrsta učenja gdje oni razvijaju motoriku i koncentraciju posebno u igrama kao što su Ulovi ribu i Twister. Često i ne slijede pravila igre pa ih na to treba poticati. U 2.a igrali su se još i igre Čovječe, glupiraj se, Brain Box i Domino.

Među Avanturom do škole i Dobble, Slijepi miš bila je omiljena igra u 3.b razredu, a u 3.a učenici su se prvo međusobno darivali pa su zatim igrali šah, 5 sekundi, Povratak u prošlost i Enu.

U 4.b razredu svi su učenici bili uključeni u igru Tko će prvi složiti slagalicu te su mjerili vrijeme koliko dugo je potrebno određenom učeniku da složi slagalicu. Osim toga slagali su kućicu od puzzli i igrali se na određenu temu kao što je selidba, sestre, poludjela beba i drugo. Šah, Potapanje brodova, Tombola bile su igre koje su se igrale u 4.a , a učiteljica je napomenula da je potrebno više takvih druženja zbog razvijanja prijateljstva i dobre komunikacije.

U 5.a bilo je mnoštvo igara kao što su Stoopido, Monopoly, Tik...tak Buum, Frutti di mare, Prst istine, a pažnju je plijenila Rubikova električna kocka. Razred 5.b je za razliku od ostalih dan proveo u školskoj dvorani, a učenici su sjedeći  na strunjačama igrali  Bingo, Monopoly, Potapanje brodova, Istina ili izazov. Neki su mogli zaigrali i badminton.

Učenici u 6.a i 6.b razredu izjavili su kako su sretni što ne moraju pisati u bilježnicu i učiti. Igrali su se igre kartama, Alias, Čovječe, glupiraj se i Potapanje brodova, Cosmopoly i Uno.

Najviše igara donijeli su učenici 7.b razreda. Tu su bili Tupko Lupko koja je bila najzanimljivija, Metropoly, Ramzez-traženje piramida, Labirnit, Rebecca u šopingu, Lotti Karotti. Razred 7.a je opet za razliku od drugih razreda igrao društvenu mrežnu igru Tranformmice gdje je bio uključen cijeli razred.

Kao što je istaknula učiteljica Jelena Keretić društvene igre pozitivno utječu na djecu i stvaraju ugodno raspoloženje. 8.a razred zaigrao je šah, Cosmopoly i 5 sekundi dok su u 8.b razredu aktualne igre bile Križić-kružić, Mlin i Crni Petar.

Na ovakav način završiti nastavu bilo je ugodno i poticajno. Nadajmo se da će biti još takvih zabavnih  trenutaka u školi!

                                                                         Magdalena Njegovec, učiteljica

Fotografije snimili Tatjana Slunjski, Igor Puček i Gordana Šimunec




Vijesti

POSLJEDNJI DAN NASTAVE U PRVOME OBRAZOVNOM RAZDOBLJU

Autor: Gordana Šimunec, 23. 12. 2017.

Dan društvenih igara

Posljednjega dana nastave u prvom obrazovnom razdoblju učenici i učitelji uvijek su puni uzbuđenja i nestrpljenja. Teže se usredotočiti na učenje, vježbanje i zapisivanje. Zato su ove godine učitelji naše škole u svojim razredima organizirali Dan društvenih igara. Ideju su učitelji razvili nakon Večeri matematike. Naime, društvene igre su uvijek dobar način učenja, vježbanja matematičkih vještina, sagledavanja problema i njegovog rješavanja. U igri svako djelo i odluka nosi za sobom neku posljedicu i sudionici nauče biti pobjednici, ali i gubitnici.

22. prosinca 2017. godine u našoj je školi proveden Dan društvenih igara. Sudjelovali su svi učenici, a vodili su ih njihovi razrednici uz učitelje hospitante. U nižim razredima su to bili vjeroučiteljica  s. Leopolda Kefelja i učiteljica Monika Copak, a u višim razredima učitelji Mirjana Vrček, Luka Milinković i Dalia Šipek.

U prvim su razredima djeca igrala Twister, Jozo Bozo i Čarobni svijet, Čovječe, ne ljuti se,  Memory sa sličicama, Potapanje brodova, Prometne znakove i Crnog Petra. Pritom su se mijenjali po skupinama, pomagali jedni drugima, objašnjavali, ali i pjevali uz glazbenu pratnju.

Učiteljica 2.b razreda Sanja Požgaj istaknula je kako djeci nedostaje takva vrsta učenja gdje oni razvijaju motoriku i koncentraciju posebno u igrama kao što su Ulovi ribu i Twister. Često i ne slijede pravila igre pa ih na to treba poticati. U 2.a igrali su se još i igre Čovječe, glupiraj se, Brain Box i Domino.

Među Avanturom do škole i Dobble, Slijepi miš bila je omiljena igra u 3.b razredu, a u 3.a učenici su se prvo međusobno darivali pa su zatim igrali šah, 5 sekundi, Povratak u prošlost i Enu.

U 4.b razredu svi su učenici bili uključeni u igru Tko će prvi složiti slagalicu te su mjerili vrijeme koliko dugo je potrebno određenom učeniku da složi slagalicu. Osim toga slagali su kućicu od puzzli i igrali se na određenu temu kao što je selidba, sestre, poludjela beba i drugo. Šah, Potapanje brodova, Tombola bile su igre koje su se igrale u 4.a , a učiteljica je napomenula da je potrebno više takvih druženja zbog razvijanja prijateljstva i dobre komunikacije.

U 5.a bilo je mnoštvo igara kao što su Stoopido, Monopoly, Tik...tak Buum, Frutti di mare, Prst istine, a pažnju je plijenila Rubikova električna kocka. Razred 5.b je za razliku od ostalih dan proveo u školskoj dvorani, a učenici su sjedeći  na strunjačama igrali  Bingo, Monopoly, Potapanje brodova, Istina ili izazov. Neki su mogli zaigrali i badminton.

Učenici u 6.a i 6.b razredu izjavili su kako su sretni što ne moraju pisati u bilježnicu i učiti. Igrali su se igre kartama, Alias, Čovječe, glupiraj se i Potapanje brodova, Cosmopoly i Uno.

Najviše igara donijeli su učenici 7.b razreda. Tu su bili Tupko Lupko koja je bila najzanimljivija, Metropoly, Ramzez-traženje piramida, Labirnit, Rebecca u šopingu, Lotti Karotti. Razred 7.a je opet za razliku od drugih razreda igrao društvenu mrežnu igru Tranformmice gdje je bio uključen cijeli razred.

Kao što je istaknula učiteljica Jelena Keretić društvene igre pozitivno utječu na djecu i stvaraju ugodno raspoloženje. 8.a razred zaigrao je šah, Cosmopoly i 5 sekundi dok su u 8.b razredu aktualne igre bile Križić-kružić, Mlin i Crni Petar.

Na ovakav način završiti nastavu bilo je ugodno i poticajno. Nadajmo se da će biti još takvih zabavnih  trenutaka u školi!

                                                                         Magdalena Njegovec, učiteljica

Fotografije snimili Tatjana Slunjski, Igor Puček i Gordana Šimunec




VOZNI RED AUTOBUSA

VIRTUALNA KNJIŽNICA

           

VIRTUALNA IZLOŽBA

KADA U KNJIŽNICU?

RASPORED INFORMACIJA


ŠKOLSKO ZVONO

ŠKOLSKI JELOVNIK

KALENDAR RADA

Kalendar rada

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

KALKULATOR

E-DNEVNIK

     

     

KORISNI LINKOVI

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 1. 2018.

Ukupno: 269971
Ovaj mjesec: 3102
Ovaj tjedan: 1144
Danas: 232
CMS za škole logo
Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija / Školska 7, HR-42214 Sveti Ilija / os-vnazor-svetiilija.skole.hr / skola@os-vnazor-svetiilija.skole.hr
preskoči na navigaciju