PROJEKTNI DAN POVODOM SVJETSKOG DANA METEOROLOGIJE
Autor: Gordana Šimunec, 26. 3. 2018.
U Svetom Iliji umjereno topla vlažna klima sa svježim ljetom Projektni dan prirodoslovno-matematičke skupine predmeta pod nazivom „Meteorologija“ održan je u četvrtak, 22. ožujka 2018. u prostorijama naše škole. Učenici od 5. do 8. razreda sudjelovali su u sedam radionica na temu meteorologije i bavili se raznim meteorološkim pitanjima:
Anemometar
Voditelj: učitelj Biologije Luka Milinković
Cilj ove radionice je bio izraditi jednostavan uređaj za mjerenje brzine vjetra, označiti vrijednosti na njemu te mjeriti stvarnu brzinu vjetra. Vjetar je vodoravno strujanje zraka uzrokovano nejednakim tlakom zraka u atmosferi. Brzina vjetra je vrlo važan element promatranja i mjerenja u meteorologiji pa su tako učenici imali prilike izraditi anemometar s lopaticama odnosno plastičnim čašama prema Robinsonovoj konstrukciji.
Oluja
Voditelj: učitelj Tehničke kulture Tomislav Čavlek
U oluji na moru teško je pronaći spas, zato svjetionik spas je za nas! Učenici su od papira, štapića i ljepila izrađivali simpatične svjetionike koji su zaista svjetlili. Imali su zadatak izraditi strujni krug, a petaši su iz kockica za robotiku izgradili dva modela ralica koje čiste snijeg.
Lucijin kalendar
Voditelj: učiteljica Matematike Snježana Plantak
Lucijin kalendar ili brojanice je stara metoda prognoziranja vremena koja se zasniva na praćenju atmosferskih prilika u razdoblju od Svete Lucije do Badnjaka. Tako su učenici u ovoj radionici imali prilike baviti se pučkom meteorologijom i starim običajem praćenja vremena. Radeći u paru, crtali su i izrađivali kalendar svakog mjeseca u ovoj godini. Tko zna kakvo nam se vrijeme sprema?
Sunce ili kiša
Voditelj: učiteljica Fizike Monika Copak
U ovoj radionici zanimljivog naziva pratila se razina kiše koja padne u određenom vremenu. Pomoću vode, deterdženta i ogledala učenici su promatrali dugu, a staklenkama s vodom uspjeli su napraviti tornado. U određenim vremenskim razmacima pratili su i kretanje Sunca te označavali pad sjene na školskom igralištu.
Klimokaz
Voditelj: učitelj Matematike Igor Puček
Osim što su učenici izradili barometar za mjerenje tlaka zraka koji djeluje na bazi vode i vanjskog tlaka zraka, učenici su napravili maketu koja pokazuje smjer kretanja vjetra – vjetrokaz. No kako i sam naslov govori promatrala se temperatura tijekom godina u Hrvatskoj, Europi i svijetu te su donijeti zaključci kako se mijenjala klima. Promjene su vizualno prikazane pomoću stupičastog i kružnog dijagrama.
Pretežno vedro
Voditelj: učiteljica Informatike Petra Bošnjak
Kroz samostalno istraživanje i izradu prezentacije učenici su učili o meteorološkim pojavama. U četiri skupine proučavali su padaline, temperaturu, vjetar i oblake. Najzanimljivije im je bilo što su mogli snimiti svoj glas odnosno nekoliko je učenika čitalo prognozu vremena pa su to predstavili kasnije i u dvorani.
Klimatski dijagram Svetog Ilije
Voditelj: učitelj Geografije Željko Uremović
Na pitanje kakva je klima u Svetom Iliji ne može se odgovoriti baš lako. Stoga se u ovoj radionici mogao saznati ovaj odgovor. Dakle, u Svetom Iliji prevladava umjereno toplo vlažna klima sa svježim ljetom. Učenici su samostalno na temelju pripremljenih zadataka izradili plakat s podacima o prosječnoj temperaturi i padalinama u Svetom Iliji odnosno klimatski dijagram.
Radionice nisu vodili učitelji sami. Pomogli su im pritom i učitelji pomagači: Marija Ružić, Jelena Keretić, časna Leopolda Kefelja, Tajana Cikojević, Dijana Piskač, Maja Priher i Martina Sedlar.
Nakon radionica slijedilo je predstavljanje rada i rezultata svake skupine u dvorani škole u obliku prezentacija, plakata i prikaza pokusa.
„Ovakav način rada vrlo je omiljen kod učenika i učitelja i bilo bi dobro da se temama koje se obrađuju na uobičajenoj nastavi što češće pristupi upravo na ovaj način“, zaključila je ravnateljica škole Anđelka Rihtarić.
Novinarska skupina
PROJEKTNI DAN POVODOM SVJETSKOG DANA METEOROLOGIJE
Autor: Gordana Šimunec, 26. 3. 2018.
U Svetom Iliji umjereno topla vlažna klima sa svježim ljetom Projektni dan prirodoslovno-matematičke skupine predmeta pod nazivom „Meteorologija“ održan je u četvrtak, 22. ožujka 2018. u prostorijama naše škole. Učenici od 5. do 8. razreda sudjelovali su u sedam radionica na temu meteorologije i bavili se raznim meteorološkim pitanjima:
Anemometar
Voditelj: učitelj Biologije Luka Milinković
Cilj ove radionice je bio izraditi jednostavan uređaj za mjerenje brzine vjetra, označiti vrijednosti na njemu te mjeriti stvarnu brzinu vjetra. Vjetar je vodoravno strujanje zraka uzrokovano nejednakim tlakom zraka u atmosferi. Brzina vjetra je vrlo važan element promatranja i mjerenja u meteorologiji pa su tako učenici imali prilike izraditi anemometar s lopaticama odnosno plastičnim čašama prema Robinsonovoj konstrukciji.
Oluja
Voditelj: učitelj Tehničke kulture Tomislav Čavlek
U oluji na moru teško je pronaći spas, zato svjetionik spas je za nas! Učenici su od papira, štapića i ljepila izrađivali simpatične svjetionike koji su zaista svjetlili. Imali su zadatak izraditi strujni krug, a petaši su iz kockica za robotiku izgradili dva modela ralica koje čiste snijeg.
Lucijin kalendar
Voditelj: učiteljica Matematike Snježana Plantak
Lucijin kalendar ili brojanice je stara metoda prognoziranja vremena koja se zasniva na praćenju atmosferskih prilika u razdoblju od Svete Lucije do Badnjaka. Tako su učenici u ovoj radionici imali prilike baviti se pučkom meteorologijom i starim običajem praćenja vremena. Radeći u paru, crtali su i izrađivali kalendar svakog mjeseca u ovoj godini. Tko zna kakvo nam se vrijeme sprema?
Sunce ili kiša
Voditelj: učiteljica Fizike Monika Copak
U ovoj radionici zanimljivog naziva pratila se razina kiše koja padne u određenom vremenu. Pomoću vode, deterdženta i ogledala učenici su promatrali dugu, a staklenkama s vodom uspjeli su napraviti tornado. U određenim vremenskim razmacima pratili su i kretanje Sunca te označavali pad sjene na školskom igralištu.
Klimokaz
Voditelj: učitelj Matematike Igor Puček
Osim što su učenici izradili barometar za mjerenje tlaka zraka koji djeluje na bazi vode i vanjskog tlaka zraka, učenici su napravili maketu koja pokazuje smjer kretanja vjetra – vjetrokaz. No kako i sam naslov govori promatrala se temperatura tijekom godina u Hrvatskoj, Europi i svijetu te su donijeti zaključci kako se mijenjala klima. Promjene su vizualno prikazane pomoću stupičastog i kružnog dijagrama.
Pretežno vedro
Voditelj: učiteljica Informatike Petra Bošnjak
Kroz samostalno istraživanje i izradu prezentacije učenici su učili o meteorološkim pojavama. U četiri skupine proučavali su padaline, temperaturu, vjetar i oblake. Najzanimljivije im je bilo što su mogli snimiti svoj glas odnosno nekoliko je učenika čitalo prognozu vremena pa su to predstavili kasnije i u dvorani.
Klimatski dijagram Svetog Ilije
Voditelj: učitelj Geografije Željko Uremović
Na pitanje kakva je klima u Svetom Iliji ne može se odgovoriti baš lako. Stoga se u ovoj radionici mogao saznati ovaj odgovor. Dakle, u Svetom Iliji prevladava umjereno toplo vlažna klima sa svježim ljetom. Učenici su samostalno na temelju pripremljenih zadataka izradili plakat s podacima o prosječnoj temperaturi i padalinama u Svetom Iliji odnosno klimatski dijagram.
Radionice nisu vodili učitelji sami. Pomogli su im pritom i učitelji pomagači: Marija Ružić, Jelena Keretić, časna Leopolda Kefelja, Tajana Cikojević, Dijana Piskač, Maja Priher i Martina Sedlar.
Nakon radionica slijedilo je predstavljanje rada i rezultata svake skupine u dvorani škole u obliku prezentacija, plakata i prikaza pokusa.
„Ovakav način rada vrlo je omiljen kod učenika i učitelja i bilo bi dobro da se temama koje se obrađuju na uobičajenoj nastavi što češće pristupi upravo na ovaj način“, zaključila je ravnateljica škole Anđelka Rihtarić.
Novinarska skupina
PROJEKTNI DAN POVODOM SVJETSKOG DANA METEOROLOGIJE
Autor: Gordana Šimunec, 26. 3. 2018.
U Svetom Iliji umjereno topla vlažna klima sa svježim ljetom Projektni dan prirodoslovno-matematičke skupine predmeta pod nazivom „Meteorologija“ održan je u četvrtak, 22. ožujka 2018. u prostorijama naše škole. Učenici od 5. do 8. razreda sudjelovali su u sedam radionica na temu meteorologije i bavili se raznim meteorološkim pitanjima:
Anemometar
Voditelj: učitelj Biologije Luka Milinković
Cilj ove radionice je bio izraditi jednostavan uređaj za mjerenje brzine vjetra, označiti vrijednosti na njemu te mjeriti stvarnu brzinu vjetra. Vjetar je vodoravno strujanje zraka uzrokovano nejednakim tlakom zraka u atmosferi. Brzina vjetra je vrlo važan element promatranja i mjerenja u meteorologiji pa su tako učenici imali prilike izraditi anemometar s lopaticama odnosno plastičnim čašama prema Robinsonovoj konstrukciji.
Oluja
Voditelj: učitelj Tehničke kulture Tomislav Čavlek
U oluji na moru teško je pronaći spas, zato svjetionik spas je za nas! Učenici su od papira, štapića i ljepila izrađivali simpatične svjetionike koji su zaista svjetlili. Imali su zadatak izraditi strujni krug, a petaši su iz kockica za robotiku izgradili dva modela ralica koje čiste snijeg.
Lucijin kalendar
Voditelj: učiteljica Matematike Snježana Plantak
Lucijin kalendar ili brojanice je stara metoda prognoziranja vremena koja se zasniva na praćenju atmosferskih prilika u razdoblju od Svete Lucije do Badnjaka. Tako su učenici u ovoj radionici imali prilike baviti se pučkom meteorologijom i starim običajem praćenja vremena. Radeći u paru, crtali su i izrađivali kalendar svakog mjeseca u ovoj godini. Tko zna kakvo nam se vrijeme sprema?
Sunce ili kiša
Voditelj: učiteljica Fizike Monika Copak
U ovoj radionici zanimljivog naziva pratila se razina kiše koja padne u određenom vremenu. Pomoću vode, deterdženta i ogledala učenici su promatrali dugu, a staklenkama s vodom uspjeli su napraviti tornado. U određenim vremenskim razmacima pratili su i kretanje Sunca te označavali pad sjene na školskom igralištu.
Klimokaz
Voditelj: učitelj Matematike Igor Puček
Osim što su učenici izradili barometar za mjerenje tlaka zraka koji djeluje na bazi vode i vanjskog tlaka zraka, učenici su napravili maketu koja pokazuje smjer kretanja vjetra – vjetrokaz. No kako i sam naslov govori promatrala se temperatura tijekom godina u Hrvatskoj, Europi i svijetu te su donijeti zaključci kako se mijenjala klima. Promjene su vizualno prikazane pomoću stupičastog i kružnog dijagrama.
Pretežno vedro
Voditelj: učiteljica Informatike Petra Bošnjak
Kroz samostalno istraživanje i izradu prezentacije učenici su učili o meteorološkim pojavama. U četiri skupine proučavali su padaline, temperaturu, vjetar i oblake. Najzanimljivije im je bilo što su mogli snimiti svoj glas odnosno nekoliko je učenika čitalo prognozu vremena pa su to predstavili kasnije i u dvorani.
Klimatski dijagram Svetog Ilije
Voditelj: učitelj Geografije Željko Uremović
Na pitanje kakva je klima u Svetom Iliji ne može se odgovoriti baš lako. Stoga se u ovoj radionici mogao saznati ovaj odgovor. Dakle, u Svetom Iliji prevladava umjereno toplo vlažna klima sa svježim ljetom. Učenici su samostalno na temelju pripremljenih zadataka izradili plakat s podacima o prosječnoj temperaturi i padalinama u Svetom Iliji odnosno klimatski dijagram.
Radionice nisu vodili učitelji sami. Pomogli su im pritom i učitelji pomagači: Marija Ružić, Jelena Keretić, časna Leopolda Kefelja, Tajana Cikojević, Dijana Piskač, Maja Priher i Martina Sedlar.
Nakon radionica slijedilo je predstavljanje rada i rezultata svake skupine u dvorani škole u obliku prezentacija, plakata i prikaza pokusa.
„Ovakav način rada vrlo je omiljen kod učenika i učitelja i bilo bi dobro da se temama koje se obrađuju na uobičajenoj nastavi što češće pristupi upravo na ovaj način“, zaključila je ravnateljica škole Anđelka Rihtarić.
Novinarska skupina
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ukupno: 281317
Ovaj mjesec: 1871
Ovaj tjedan: 64
Danas: 64