Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija

1. dan, petak, 8. lipnja 2018.: Putovanje

Rano ujutro pozdravili smo se s roditeljima i braćom te krenuli oko 6 sati na prvo zajedničko putovanje 4.a i 4.b razreda. Pratili su nas učiteljica Jasenka Minđek, učitelj Darko Meštić, učiteljica Tajana Cikojević i voditeljica Melita. Putovali smo dugo, dugo do prve stanke. Tada sam već ogladnio pa sam pojeo sendvič. Zatim smo nastavili putovanje. U autobusu je bilo živo i veselo. Putem smo prošli kroz nekoliko tunela i, naravno, kroz onaj koji je vodio kroz Velebit. Tako smo pjevajući i igrajući se prikladne igre, došli do N.P. Krka.

Tamo sam vidio izložbu umjetnina i vodenice te sam fotografirao mnoge slapove, slapiće i jezera. Hodao sam mostićima iznad vode. Na njima sam se ponašao kao pravi „lovac“. Pitate se kako sam lovio, ako se tamo ne smiju loviti životinje? Jednostavno.  Lovio sam ih fotoaparatom, kao i sve druge prirodne ljepote koje smo vidjeli s broda. Saznali smo da je blizu slapova Krke bila  prva europska elektrana (Jaruga 1).

Poslijepodne toga dana, stigli smo u hotel  HYGGE. Raspakirali smo se i zatim prošetali do najbliže plaže gdje sam našao sipinu kost. Večerali smo. Nakon što smo se dobro najeli, prošetali smo Biogradom na Moru. Kupili smo sokove i razglednice. Vratili smo se u hotel i slikali u pidžamama. Već prilično umoran, smogao sam još malo snage kako bih zabilježio događaje ovoga dana u svoj dnevnik.

2. dan, subota, 9. lipnja  2018.: Plovidba

Ustao sam rano. Nažalost, jutro je bilo kišovito. Doručkovali smo i nakon toga svaki je razred otišao u sobu učiti. Imali smo sat prirode i društva i učili smo o Jadranskom moru i primorskom zavičaju.

Nakon učenja, svi smo se spremili i otišli poslati već ranije napisane razglednice. Vratili smo se u hotel i ručali. Za ručak su bile špagete i umak. Punoga želuca otišli smo čekati brod za Vrgadu u Pakoštane. Brod smo dugo čekali. Kad je došao, ukrcali smo se i plovili dvadeset pet minuta.

Vrgada je lijep otok bez automobila i s jednom malom crkvicom. Sve su kuće od kamena, a između njih su male ulice. Prošetali smo na drugu stranu otoka do plaže gdje smo se kupali trideset minuta. Neki od nas imali su nezgodu zbog oštrog kamenja pa su na nogama „zaradili“ male ranice i posjekotine (npr. učitelj Darko, Blaž i ... ja).

Kada smo se vratili u sobe saznali smo da nas čeka iznenađenje: bio je to odlazak u disko. Nisam plesao jer plešem kao da imam dvije lijeve noge. Zato sam radije samo sjedio. Kad sam se vratio u sobu, zabilježio sam i ovaj dan u svoj dnevnik. Takva je bila ova subota.

3. dan, nedjelja, 10. lipnja 2018.Sokolarski centar

Probudio sam se rano. S dečkima sam pospremio sobu i otišli smo na doručak. Nakon doručka posjetili smo Sokolarski centar Šibenik. Tamo smo slušali predavanje o sokolovima i sovama i saznali mnogo zanimljivih činjenica kao npr. da sova velika ušara vidi dobro i po danu, da je ženka  veća i sporija, a mužjak manji i brži, ako ih uznemirimo mogu nas napasti i iščupati dio lica, sokol u ponoru leti 320 km/h, a ne 380 km/h i dr. Sokolove i sove mogli smo vidjeti i fotografirati izbliza.

Nakon Sokolarskog centra, razgledati smo grad Šibenik. Od turističkog vodiča čuli smo mnoge priče i pripovijetke o građevinama i utvrdama grada Šibenika. Saznali smo da je u Šibeniku zasjala prva žarulja u Europi, da se katedrala u Šibeniku gradila sto pet godina, blizu je mora, a na ulazu su isklesane Isusova glava i glave apostola.

Nakon razgledavanja grada Šibenika, vratili smo se u hotel i ručali. Potom smo se spremili za kupanje i otišli na plažu. Mnogo sam plivao i ronio pa sam izronio čak nekoliko školjaka. Bilo je lijepo i zabavno.

Kad smo se vratili s plaže, večerali smo i otišli u disko. Ja nisam sudjelovao, već sam radije s prijateljima otišao u sobu gdje smo proveli vrijeme igrajući se igre „Istina ili izazov“ te sam otišao pisati dnevnik.

4. dan, ponedjeljak, 11. lipnja 2018.: Povratak kući

Probudio sam se rano kao i svako jutro. Zatim sam probudio dečke u sobi i počeli smo pakirati torbe jer smo se taj dan vraćali svojim kućama. Nakon toga otišli smo na doručak.

Poslije ukusnog doručka slijedilo je kupanje na plaži gdje sam opet s užitkom ronio i plivao. Poslije ručka u hotelu, pozdravili smo se s osobljem i krenuli u grad Zadar. Najprije smo pogledali Muzej antičkog stakla. Bilo je svega, od velikih staklenih posuda do malih staklenih amajlija. Meni su se najviše svidjele amajlije i puhanje stakla. Pogledali smo stari dio grada: zidine, kulu, stupove, kamene blokove, crkvu Sv. Donata. Vidjeli smo, također, i noviji dio: Morske orgulje i Pozdrav Suncu. Saznali smo da Morske orgulje nisu romantične kad puše bura, da se u travnju čiste od dagnji, a zvuk koji se čuje nastaje sudaranjem zraka i mora kroz rupe.

Nakon razgledavanja grada pojeli smo sladoled i krenuli prema svojim kućama.

U području oko Karlovca imali smo kratki predah od vožnje. U Zagrebu nas je napustila naša voditeljica Melita. Na relaciji od Zagreba do Varaždina smo se premještali i pomalo glupirali u autobusu. Bilo je uglavnom veselo. Kad sam se vratio kući, iako umoran, sve doživljaje sam ispričao roditeljima. Bilo je lijepo vratiti se!

Škola u prirodi bila je zanimljiva. Najviše mi se svidio šibenski Sokolarski centar, šibenska katedrala i zvuk morskih orgulja. Bilo je lijepo iskustvo koje ću pamtiti dugo vremena, ali isto tako bilo mi je lijepo vratiti se kući.

VOZNI RED AUTOBUSA

KALKULATOR

E-DNEVNIK

KORISNI LINKOVI

Ispis statistike od 21. 1. 2018.

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Sveti Ilija / Školska 7, HR-42214 Sveti Ilija / os-vnazor-svetiilija.skole.hr / skola@os-vnazor-svetiilija.skole.hr