RADIONICA ZA UČITELJE U ŠKOLI
Autor: Gordana Šimunec, 8. 1. 2019.
Dramske igre i vježbe u nastavi - veselje za učitelje i učenike Zimski odmor za učenike vrijeme je kada i učitelji malo odmaraju na kraju prvoga polugodišta, ali ga koriste i za učenje novih vještina i aktivnosti kojima će obogatiti nastavu, sebe i one koje odgajaju i poučavaju. Radionica održana 8. siječnja 2019. za učitelje razredne nastave, hrvatskog jezika, stranih jezika i za sve one koji u radu žele koristiti dramske igre i vježbe bila je prilika da se upoznaju s nekima od njih. Radionicu je osmislila i vodila ravnateljica škole Anđelka Rihtarić, dramska pedagoginja.
Tijekom 90 minuta radionice Dramske igre i vježbe u nastavi šesnaestero je polaznika upoznalo i odigralo desetak veoma zanimljivih i veselih igara i vježbi. Neke od njih su: Raspleti klupko, Magnet, Zrcala, Žabe i aligatori, Voćna salata, Čarobni dlan, Tropska kiša. Jedno od pravila igranja ovih igara-vježbi kaže kako se u igri ne može pogriješiti, već da je i pogreška način učenja – to vrijedi i za djecu i za odrasle. Svi su sudionici osjetili blagodat igre, druženja, suradnje, prepuštanja drukčijem načinu učenja, a uz to su razmišljali kada bi takav način rada i učenja mogli upotrijebiti u svojoj nastavi, u konkretnom razredu i s kojim nastavnim sadržajima. Razmjena mišljenja, refleksija o primjeni pojedine vježbe-igre te neformalna atmosfera učinili su ovo učenje korisnim i veoma poticajnim.
Veseli što smo zajedno učili i smjeli pogriješiti, sigurno ćemo neku od ovih vježbi ili igara koristiti u svom radu, a time ćemo i učenike razveseliti i dati im priliku da uče za sebe i o sebi, da rastu u znanju i prijateljstvu, da osjete radost malih koraka u životu.
Gordana Šimunec
RADIONICA ZA UČITELJE U ŠKOLI
Autor: Gordana Šimunec, 8. 1. 2019.
Dramske igre i vježbe u nastavi - veselje za učitelje i učenike Zimski odmor za učenike vrijeme je kada i učitelji malo odmaraju na kraju prvoga polugodišta, ali ga koriste i za učenje novih vještina i aktivnosti kojima će obogatiti nastavu, sebe i one koje odgajaju i poučavaju. Radionica održana 8. siječnja 2019. za učitelje razredne nastave, hrvatskog jezika, stranih jezika i za sve one koji u radu žele koristiti dramske igre i vježbe bila je prilika da se upoznaju s nekima od njih. Radionicu je osmislila i vodila ravnateljica škole Anđelka Rihtarić, dramska pedagoginja.
Tijekom 90 minuta radionice Dramske igre i vježbe u nastavi šesnaestero je polaznika upoznalo i odigralo desetak veoma zanimljivih i veselih igara i vježbi. Neke od njih su: Raspleti klupko, Magnet, Zrcala, Žabe i aligatori, Voćna salata, Čarobni dlan, Tropska kiša. Jedno od pravila igranja ovih igara-vježbi kaže kako se u igri ne može pogriješiti, već da je i pogreška način učenja – to vrijedi i za djecu i za odrasle. Svi su sudionici osjetili blagodat igre, druženja, suradnje, prepuštanja drukčijem načinu učenja, a uz to su razmišljali kada bi takav način rada i učenja mogli upotrijebiti u svojoj nastavi, u konkretnom razredu i s kojim nastavnim sadržajima. Razmjena mišljenja, refleksija o primjeni pojedine vježbe-igre te neformalna atmosfera učinili su ovo učenje korisnim i veoma poticajnim.
Veseli što smo zajedno učili i smjeli pogriješiti, sigurno ćemo neku od ovih vježbi ili igara koristiti u svom radu, a time ćemo i učenike razveseliti i dati im priliku da uče za sebe i o sebi, da rastu u znanju i prijateljstvu, da osjete radost malih koraka u životu.
Gordana Šimunec
RADIONICA ZA UČITELJE U ŠKOLI
Autor: Gordana Šimunec, 8. 1. 2019.
Dramske igre i vježbe u nastavi - veselje za učitelje i učenike Zimski odmor za učenike vrijeme je kada i učitelji malo odmaraju na kraju prvoga polugodišta, ali ga koriste i za učenje novih vještina i aktivnosti kojima će obogatiti nastavu, sebe i one koje odgajaju i poučavaju. Radionica održana 8. siječnja 2019. za učitelje razredne nastave, hrvatskog jezika, stranih jezika i za sve one koji u radu žele koristiti dramske igre i vježbe bila je prilika da se upoznaju s nekima od njih. Radionicu je osmislila i vodila ravnateljica škole Anđelka Rihtarić, dramska pedagoginja.
Tijekom 90 minuta radionice Dramske igre i vježbe u nastavi šesnaestero je polaznika upoznalo i odigralo desetak veoma zanimljivih i veselih igara i vježbi. Neke od njih su: Raspleti klupko, Magnet, Zrcala, Žabe i aligatori, Voćna salata, Čarobni dlan, Tropska kiša. Jedno od pravila igranja ovih igara-vježbi kaže kako se u igri ne može pogriješiti, već da je i pogreška način učenja – to vrijedi i za djecu i za odrasle. Svi su sudionici osjetili blagodat igre, druženja, suradnje, prepuštanja drukčijem načinu učenja, a uz to su razmišljali kada bi takav način rada i učenja mogli upotrijebiti u svojoj nastavi, u konkretnom razredu i s kojim nastavnim sadržajima. Razmjena mišljenja, refleksija o primjeni pojedine vježbe-igre te neformalna atmosfera učinili su ovo učenje korisnim i veoma poticajnim.
Veseli što smo zajedno učili i smjeli pogriješiti, sigurno ćemo neku od ovih vježbi ili igara koristiti u svom radu, a time ćemo i učenike razveseliti i dati im priliku da uče za sebe i o sebi, da rastu u znanju i prijateljstvu, da osjete radost malih koraka u životu.
Gordana Šimunec
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ukupno: 270516
Ovaj mjesec: 3647
Ovaj tjedan: 340
Danas: 16